Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Ginekološki problemi nakon antibiotika

Objavljeno: 10.05.2019.

Imam 23 godine i ginekološki problem koji počinje nakon korištenja antibiotika. Pojava iscjetka bez mirisa, svrabež, crvenilo i puhice okolo spolovila - rodnice, koristila sam kremu i počelo se povlačiti, međutim opet se javilo samo izraženije. Bijeli iscjedak, više puhica(bijelih točkica) okolo rodnice i sl. Ginekolog prepisuje vaginalete, koje su počele djelovati ali se opet pojavljuje sve isto, usput i jaki bolovi i pritisak u stomaku, naročito pred menstruacije i ovulacijske dane. posjeta drugom ginekologu gdje je rađen papa test i uredan je s tim da je rečeno da imam miješanu floru i blago uvećan desni jajnik, srednja upala za koje mi je prepisan antibiotik i vaginalete, počelo se povlačiti, ali su se opet pojavili vanjski simptomi sa dosta manje iscjetka, mada je i on prisutan. Opet sam otišla ginekologu, ali me je vratio, opet sam uzela vaginalete ali bez poboljšanja, od toliko vaginaleta i krema smanjena je vlažnost spolovila, a problem je i dalje prisutan, borim se već nekoliko mjeseci ali neuspješno. Uz sve to, ne znam da li je vezano, ali imala sam i gripu u dva navrata, možda je povezano sa tim, molim vas za savjet što da radim.

Smješteno u Ginekologija

Potrebno je učiniti mikroskopski pregled tzv. nativnog obriska rodnice i  bakteriološke briseve kako bi se vidjelo o kakvoj se točno upali radi. Tada provesti odgovarajuću terapiju koja će najvjerojatnije riješiti problem. U većini slučajeva istovremeno treba liječiti i partnera, u protivnom se upale ponavljaju. 

Slična pitanja