Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Glaukom i kontracepcijske tablete

Objavljeno: 24.08.2010.

Imam 29 godina i bolujem od glaukoma već 9 godina. Koristim kontracepcijske tablete Logest. Zanima me mogu li tablete toga tipa općenito imati utjecaj na glaukom?

Poštovana, Logest oralni kontraceptiv je kombinacija niskih doza estrogena i progesterona. Poznato je da oralni kontraceptivi mogu dovesti do povećane agregacije trombocita i samim time do tromboze, tj. do začepljenja krvih žila, pa tako i krvih žila oka. Ukoliko dođe do tromboze centralne mrežnične vene jedna od komplikacija je i sekundarni glaukom oka. Vjerujem da ste pod stalnom liječničkom kontrolom, što podrazumijeva redovite krvne pretrage, ali i redovite kontrole očnog tlaka i vidnog polja.

Slična pitanja