Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi sa štitnjačom

Hipotireoza i tahikardija

Objavljeno: 15.01.2015.

Poštovanje. Moje pitanje bi bilo jednostavno za postaviti a ne znam kakav je Vaš odgovor..:) Imam hipotireozu tj. imala sam karcinom štitne žlijezde i odstranjena je cijela... Moj problem je tahikardija. Gdje je povezanost hipotireoze i tahikardije? (ne smiju mi uključiti blokatore zbog hipotireoze) Molim Vaše mišljenje.

Nakon operacije štitnjače bolesniku se uvodi doživotna terapija tiroksinom (hormonom koji stvara štitnjača). Vi ne biste trebali biti u hipotireozi nakon operacije štitnjače, jer odgovarajućom dozom za Vas tiroksina može se postići zadovoljavajuća razina potrebnog hormona u krvi, iako nemate štitnjaču. Ukoliko imate hipotireozu bit će potrebno povisiti dozu tiroksina koji sigurno uzimate  i važno je taj lijek uzimati natašte, jer tako se bolje resorbira u krv. Tahikardija se može javiti ukoliko imate manjak  hormona štitnjače, što je manje vjerojatno i ona je češća kod viška hormona tiroksina ili hipertireoze. Treba isključiti druge moguće uzroke; anemiju i/ili manjak željeza, poremećaj spolnih hormona - ako ste žena -menopauza, niski tlak, psihičke tegobe, probleme sa srcem itd.

Slična pitanja