Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Je li krvarenje nakon hitne kontracepcije menstruacija ili nije?

Objavljeno: 12.07.2017.

Dobra večer. 28.6. mi je završila menstruacija, 1.7. (subota) oko 4 ujutro sam imala odnos s dečkom i nismo sigurni je li svršio u mene. Dva dana poslje, 3.7. sam popila Escapelle pilulu i od 8.7. kasno navečer sam imala nekakvu smećkastu sluz ili krv, a 9.7. mi je počelo krvarenje, manje nego kada imam mengu. Iduća menstruacija mi je trebala biti tek oko 23.8. Zanima me je li to izazvano krvarenje od pilule?

Smješteno u Kontracepcija

Uobičajeno nakon uzimanja Escapelle nema krvarenja, nego nakon uzimaja treba čekati uobičajenu menstruaciju. Tek ako ona kasni, treba učiniti test na trudnoću, budući da Escapelle nije posve sigurna zaštita. Ipak kod nekih žena nakon uzimanja može postojati nepravilno krvarenje koje se pojavi nekoliko dana nakon uzimanja i nema pravila koliko će ono trajati. Ako do kraja srpnja ne dobijete krvarenje poput uobičajene menstruacije, preporučujem učiniti barem ultrazvučni pregled vaginalnom sondom nakon čega će se odlučiti što dalje. 

Slična pitanja