Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Kontracepcija i problemi s učestalim mokrenjem

Objavljeno: 20.08.2016.

Poštovani, godinu dana pijem logest pilule i donedavno je sve bilo uredno. Već mjesec i pol imam problema s učestalim mokrenjem koje se javlja samo tijekom dana dok sam u pokretu i nije praćeno nikakvim bolovima, samo imam stalnu potrebu da idem na wc. A tijekom menstrualnog ciklusa sve nestane. Tjedan dana prije nego što su mi se pojavili ti simptomi, bila sam malo prehlađena (kašalj, curenje nosa). Nakon posljednje tablete sve je prestalo, ali već pri prvoj tableti iz drugog pakovanja nakon pauze sve se vratilo. Je li moguće da stalnu potrebu da idem na wc osjećam zbog tih tableta? Popila sam već dvije tablete iz drugog pakovanja, da li da ih prestanem piti, da napravim pauzu od mjesec dana ili što da radim?

Smješteno u Kontracepcija


Poštovana, smatram da Vaše smetnje nisu usko povezane s Logest tabletama. 
Savjetujem da nastavite s Logest tabletama do kraja kutije, a u međuvremenu se javite na pregled liječniku obiteljske medicine i ginekologu.

Slična pitanja