Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Krvarenje nije uslijedilo nakon što sam popila tabletu za dan poslije - u čemu je stvar?

Objavljeno: 30.11.2010.

Godinu i pol dana sam pila sam kontracepcijske pilule Cilest. Nakon zadnje menstruacije, koja je bila početkom desetog mjeseca, prestala sam ih piti jer uskoro moram na složeniju ortopedsku operaciju. Prije tjedan dana imala sam nezaštićeni spolni odnos s partnerom ali on nije svršio u mene i odmah nakon toga sam popila tabletu "za dan poslije" (3 cilest tablete odmah, a 3 nakon 12 sati). Nakon toga nije došlo do krvarenja. U čemu je stvar??? Otkad sam prestala pit Cilest javljaju mi se čudni simptomi poput nemira i čudnih zvukova u trbuhu te jačeg iscjetka. Da se ne radi možda o nekoj upali? Menstruaciju bih trebala dobiti kroz par dana. Trenutno imam sve simptome, od napetosti u trbuhu, prištića i čudnog raspoloženja. Brine me to što nakon tih tableta nisam prokrvarila, te taj čudan osjećaj u trbuhu otkad sam Cilest prestala piti. Hvala.

Smješteno u Kontracepcija

Preporučam da nastavite sa uzimanjem Cilest-a nakon operativnog zahvata. Nije dobro kada se prekidima i uzimanjem više tableta remeti hormonski status, a od sada postoji i pilula za dan poslije koja sadrži samo levonogestrel u većoj koncentraciji te nije potrebno da uzimate više Cilest tableta odjednom. Ukoliko osjećate PMS simptome vjerojatno će krvarenje nastupiti. Potrebno je i Vašem organizmu neko vrijeme da se prilagodi novom hormonskom statusu nakon što ste ga djelomično mijenjali neko vrijeme uzimanjem oralne hormonske kontracepcije.

Slična pitanja