Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Nije uopće bili potrebno prekidati sa korištenjem kontraceptiva

Objavljeno: 06.10.2017.

Poštovani, 
imam 23 godine. Već nekoliko (3-4) godina koristim Yaz pilule. Počela sam ih koristiti zbog policističnih jajnika i izrazito bolnih menstrucija, pa i zaštite. Menstracije za vrijeme korištenja pilula su bile redovne do unazad 2 mj. kada je mjesečnica izostala. Trudnoća nije ni dolazila u obzir, ali sam otisla da vidim u čemu je problem. Ginekolog mi je rekao da napravim pauzu Yaza, da je endometrij 3 mm, prepisao Primolut Nor od 16. dana menstruacije, 10 dana 2x1, i rekao da tako 2 mjeseca koristim Primolut i da nakon toga nastavim s pilulama. Kako da ih krenem piti? Prvi dan mjesečnice sam mislila početi s novim blisterom. Da li će Primolut utjecati na kontracepcijski utjecaj pilula, a i zbog ovog prekida korištenja Yaza na period od 2 mj.?  Možete li mi molim Vas dati svoje mišljenje ili neki drugi savijet ako imate? 

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Smješteno u Ginekologija

Na žalost, savjetovani ste posve krivo ( i prema današnjem stanovištu struke posve zastarjelo)  jer nije uopće bili potrebno prekidati sa korištenjem kontraceptiva.  Samo je slijedeći ciklus uz pakovanje Yaza trebalo dodati  preparat estrogena  ( Estrofem) i sve bi se nastavilo kao što je bilo i do  tada. No kada ste to već učinili od prvog dana slijedeće menstruacije možete ponovno započeti uzimati Yaz.  Neće biti nikakvih problema i neće biti nikakvog utjecaja na buduću kontraceptivnu efikasnost Yaza.  Ukoliko bi se problemi ponovitli javite mi se na moj mail : darko.husar@gmail.com ili na mob +38598208336