Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Nuspojava Rivotrila-spavanje

Objavljeno: 07.09.2015.

Poštovani!! Bio bih vam zahvalan ako bi mogli odgovorit čim prije... Naime, ja pijem već oko 4 mjeseca po dva Rivotrila od 0.5 mg na početku i ujutro sada samo poslijepodne i navečer prije spavanja, pijem ga kao sedativ jer imam dg Hipohondrija, nemam epilepsiju!! Kako sam nezaposlen svejedno se probudim dosta "rano" oko 8-9 ujutro, nekad čak i ranije... Kako i dalje imam strahove i nervozan sam što nemam posao već 4 i pol godine od kraja srednje škole, za sad ne dolazi u opciju da mi se doza tableta smanji!! A moje pitanje zapravo glasi da se meni užasno spava popodne od te 2 tablete Rivotrila a ako ne popijem onda sam totalno bezvoljan i sve mi ide na živce!! Pa mene zanima da li postoje neke tablete ili nešto da smanje taj učinak da mi se ne spava, jer ne želim spavat a gotovo svaki dan moram zbog tableta a nažalost nemam nikakvih obaveza (ništa ne treniram zbog financijske situacije) i stalno sam bez posla osamljen sam doma sa majkom... Ja se nadam da postoji neko riješenje ili neki drugi lijek koji može ublažiti tu pospanost, jer ja jednostavno moram pit po dvije tablete!! Unaprijed hvala i srdačan pozdrav!

Smješteno u Psihološki problemi

Poštovani, Vi imate anksiozno depresivni poremećaj koji se neadekvatno liječi samo Rivotrilom. Naime Rivotril može biti pomoćni lijek za stanja kao što je Vaše ali je glavno da uzimate antidepresiv. Javite se psihijatru na pregled da Vam korigira medikamentnu terapiju-uvede liječenje antidepresivima.

Slična pitanja