Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Policistični jajnici

Objavljeno: 28.02.2019.

Imam 27 godina. Jedno dijete rođeno 2012. Do prošle god pilla sam kontracepcijske tablete Adexa. Nakon toga imala sam par menstruacija normalno, zatim nisam 2 mjeseca imala pa mi je doktor prepisao Duphaston uz koji sam dobila. To je bilo 6.10. Poslije toga opet nisam imala pa sam prije mjesec dana vadila spolne hormone. Testosteron je povišen, a progesteron snižen. Dobila sam terapiju Diane 35. Popila sam sve tablete i sad je 7. dan pauze međutim još nisam dobila. Što bi to moglo značiti?

Smješteno u Ginekologija

Kod vas je najvjerojatnije riječ o sindromu policističnih jajnika kojeg karakteriziraju neredovite menstruacije, povišeni androgeni (testosteron) te policističan izgled jajnika na ultrazvučnom pregledu. Iako sada niste dobila menstruaciju, možete početi uzimati novo pakiranje i vjerojatno ćete u sljedećoj pauzi dobiti menstruaciju. Dobro bi bilo napraviti ultrazvučnu kontrolu. Ako se ne pojave nikakve nuspojave ili kontraindikacije za korištenje kontracepcijskih tableta, trebala biste ih uzimati kontinuirano dok ne poželite ostvariti trudnoću. 

Slična pitanja