Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Prestala sam uzimati kontracepcijske pilule jer sam ostala bez njih - kada ih mogu ponovo nastaviti piti?

Objavljeno: 17.11.2010.

Imam 21 godinu i 2 godine sam pila Dijane 35. Ovaj mjesec sam ih perstala uzimati zbog toga što mi je ponestalo tableta. 28.10. imala sam posljednju menstruaciju i od tada ih ne pijem, no 8.11. dobila sam ponovno krvarenje identično menstruaciji. Zanima me imam li razloga za brigu i kada mogu ponovno početi uzimati tablete? Željela bih to u najkraćem roku.

Smješteno u Kontracepcija

Poštovana,
nekoliko dana po prestanku uzimanja kontracepcijskih tableta dolazi do prijelomnog krvarenja zbog pada hormona. Menstruacija koju ste imali 28.10. je vjerojatno opisano prijelomno krvarenje, a ne prava menstruacija. Zbog hormonskog disbalansa za očekivati je neredovite menstruacije u tom periodu. Mislim da bi prava menstruacija trebala uslijediti početkom 12 mjeseca, uz pretpostavku da ste prije započinjanja kontracepcije imali pravilne cikluse. Kontracepciju možete nastaviti od 1. dana sljedeće menstruacije. U slučaju da mentruacija kasni, ili dođe prije vremena, javite se ginekologu na pregled.

Slična pitanja