Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi srca i krvožilnog sustava

Problemi sa srcem nakon promjene doze Euthyroxa

Objavljeno: 10.05.2016.

Imam 51 godinu. Od 2009. godine pijem Euthyrox jer imam hipotireozu i čvorove na štitnjači. Na desnom režnju17x15x12 mm, na lijevom 14x10x10 mm sa znacima cistične degeneracije parenhima. Do početka veljače sam pila Euthyrox 75 mg, a tada mi je TSH bio 4,59 i doktor mi je dao 100 mg. Nakon mjesec dana počela sam se noću buditi uz neki strah i lupanje srca. Nisam mogla shvatiti što je. 24.3. sam se probudila s tlakom 160/90 i osjećala pritisak u desnoj strani prsa i grlu. Moja doktorica me uputila na hitnu u bolnicu. Tada je već bio 180/100. Zadržali su me i napravili sve pretrage, između ostalih TSH je bio 2.01 (napominjem to je pad u 45 dana). Od svih učinjenih pretraga otkriveno je preskakanje srca. Dobila sam beta blokatore i tbl. za tlak, međutim ja i dalje osjećam pritisak u grlu, prsima, nemir, buđenje i treperenje srca. Do sada nisam bila ozbiljno bolesna. Moji posjeti dr. su bili upala sinusa, grla i redovite kontrole endokrinologa iako nisam nikad osjećala nikakve tegobe do sada. Hvala

Poštovana! Ovi simptomi koje opisujete svi odgovaraju hipertireozi, tako da sam sklona zaključiti da Vam ne treba ta količina Euthyroxa. Savjetujem, učinite kardiološke pretrage, ali posjetite još jednom endokrinologa, te mu objasnite tegobe koje imate. Mislim da treba vratiti dozu Euthyroxa koju ste imali prije.
 

Slična pitanja