Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Tegobe nemaju veze s Klomifenom

Objavljeno: 03.12.2019.

Imam 24 god, i nemam redovnu ovulaciju. Već dvije godine pokušavamo dobiti bebu. Dobila sam od doktora klomifen 50mg, pila sam po dvije u danu i nije došlo do trudnoće, ali moje pitanje je sljedeće. Je li moguće da ja imam nadutost i bolove u donjem dijelu trbuha iako sam ga pila prije 4 meseca? Zaista je neizdržljivo, ne mogu da posao, ne mogu ni na wc, ne mogu spavati, jako je neugodna bol. Osjećam kao da će mi trbuh pući, čitala sam da je moguće to od klomifena, ali je li moguće da se to događa i poslije 4 meseca iako ga više ne pijem. Pila sam ga jednom, a ovo je već treća menstruacija koja mi je ovakva. Bila bih jako sretna kada bi mi odgovorili jer mi liječnici ovdje u Njemačkoj govore da su to normalni bolovi i ne preduzimaju ništa. 

Smješteno u Ginekologija

Sadašnje tegobe koje opisujete posve sigurno nemaju nikakve veze s klomifenom kojeg ste uzimali prije 4 mjeseca. To je naprosto nemoguće! Sve smetnje koje navodite govore u prilog zbivanju u vašem probavnom traktu. Trebate konzultirati gastroenterologa, dakle internistu koji se bavi problemima u probavnom traktu.

Slična pitanja