Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

uz lijekove pomognete si i kroz psihoterapiju

Objavljeno: 13.11.2018.

Lp , treću godinu se liječim od paničnih napada. Citram je pomogao,ali se stanje tjeskobe vratilo. Zatim mi je prepisan Zoloft, koji ni nakon godine nije pomogao. Bilo je bolje,ali tjeskoba je bila svakodnevna. Tako da sam uzimala uz njega i Lorsilan po potrebi. Sad pijem 2 mjeseca Dulseviu. U međuvremenu sam dobila jake napade astme. I bojim se da bi moglo biti od nje. Tjeskoba se svela na minimum,sve do prije tjedan dana,kada sam imala napad panike i jučer kada sam doslovce cijeli dan bila drogirana Lorsilanom,A panika nije odlazila. Uz sve , imam usporenu štitnjaču i za nju pijem hormone. Imam GERB i čir na želucu..I ine druge bolesti. Došla sam u fazu da sve lijekove pobacam. Jer ni uz njih nema poboljšanja. Krvna slika potvrduje da pijem previše tableta. Uz to ,dobila sam 15 kg viška, podbuhla sam i nezadovoljna općim svojim stanjem. Idem kod psihijatra,ali dobit ću samo drugi lijek. A ja sam umorna više od njih. I od brige za svoje zdravlje. Jer tek mi je 40 . Da li da još dam šansu Dulsevii ? Kašalj, crvenilo tijela, osip i svrbež, zatvor, omaglica, gubitak daha i piskanje u plućima..samo su neki od problema koje imam otkad pijem nju. Imate li neki savjet ili pozitivan primjer da nastavim dalje? Hvala

Smješteno u Psihološki problemi

Poštovana, imate mnoštvo smetnji, od psihičkih do psihosomatskih i u tom slučaju nije lako pomoći. Važno je da ne odustajete i nastavite redovito kod osobe koja vas poznaje iznositi probleme kao i potencijalne nuspojave. Ako povezujete nastup opisanih tegoba s početkom uzimanja lijeka postoji mogućnost da se radi o nuspojavama (mada nisam čuo za astmu potaknutu tim lijekom), a na kliničaru je da procijeni i odvagne dalji postupak. Ako nema dobrih učinaka treba nešto poduzeti svakako. U vašoj situaciji bih vas potaknuo na pokušaj da si uz lijekove pomognete i kroz psihoterapiju, jer će taj pristup moguće pomoći na trajniji i sigurniji način, osobito što je glavnina vaših tjelesnih tegoba psihosomatska.