Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Zakašnjela ejakulacija i OKP

Objavljeno: 08.07.2015.

Imam 40 godina. Bolujem 20 godina od OKP. Liječim se kod privatnog psihijatra. Pijem seroxat, portal i eglonyl. Po tabletama imam nuspojave kao što su erektilna disfunkcija i zakašnjela ili odgođena ejakulacija. Radio sam pretrage krvi hormona i sve ostalo. Sve je u redu osim povišenog prolaktina u krvi. Erekciju uspijem dobiti ali i ne održati, ali pijem tablete viner i to pola tablete i sve je u redu. Najviše me zabrinjava izostala ejakulacija. Nikako da ejakuliram ni sa tabletom pa vas molim kako riješiti taj problem sa zakašnjelom ejakulacijom i kome da se obratim za pomoć? Puno hvala!

Smješteno u Psihološki problemi

Poštovani, vjerojatno ste već razgovarali s vašim psihijatrom o utjecaju lijekova na seksualnu funkciju, iz vašeg maila čitam da znate da su smetnje erekcije i odgođena ejakulacija moguće nuspojave. Kad su nuspojave prisutne, kao što je to slučaj kod vas, najbolje je pokušati mijenjati lijek pa bi bilo dobro da o tome porazgovarate s vašim liječnikom. Zamjena lijeka nije jednostavna i ne može se napraviti preko noći, zato je važno da u razgovoru s vašim psihijatrom razmotrite nuspojave koje imate i da, na preporuku liječnika pokušate uzimati neki drugi lijek koji vam ne bi izazivao te nuspojave. Ponekad se osobe srame reći svome psihijatru koje nuspojave imaju ako su to nuspojave vezane uz seksualnu funkciju, nadam se da to nije vaš slučaj. Važno je znati da se o nuspojavama vezanim uz seksualnu funkciju treba razgovarati jer je to jedini način da se te nuspojave eliminiraju ili svedu na najmanju moguću mjeru.