Kaufland u borbi protiv bacanja hrane: Kampanjom podižu svijest o održivom korištenju namirnica

bacanje hrane, Shutterstock 639120259

Jedan od većih problema 21. stoljeća prevelika je proizvodnja i bacanje hrane pa tako tone i tone namirnica završe u smeću svake godine.

Imajući to na umu, u Kauflandu su pokrenuli veliku kampanju „Stavi fokus na okus“ kojom žele osvijestiti potrebu boljeg planiranja potrošnje namirnica u kućanstvima, ali i upoznati javnost s mjerama koje oni poduzimaju kako bi optimalno iskoristili proizvode sa svojih polica.

Doniranje prehrambenih proizvoda pred istekom roka trajanja jedan je od načina za smanjenje otpada od hrane. Zaposlenici poslovnica Kauflanda diljem Hrvatske svakog tjedna marljivo odvajaju proizvode koji su pred istekom roka trajanja te ih šalju logističko-distributivnom centru gdje ih Caritas Zagrebačke nadbiskupije preuzima i dalje raspoređuje korisnicima pučkih kuhinja i domova te ostalim korisnicima na svojem području. U procese doniranja namirnica uključene su Kauflandove trgovine diljem Hrvatske, kao i logističko-distributivni centar u Jastrebarskom, a takvom raspodjelom proizvodi redovito dolaze do brojnih potrebitih. Osim donacija proizvoda pred istekom roka trajanja, poslovnice Kauflanda diljem zemlje također Gradskim društvima Hrvatskog Crvenog križa i nadbiskupijskim i biskupijskim Caritasima dva puta tjedno doniraju voće, povrće i pekarske proizvode koji se do kraja dana nisu rasprodali.

U 2020. godini donirali smo preko 80 tona voća i povrća Hrvatskom Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu te tako pomogli onima kojima je najpotrebnije. Aktivno radimo na sprječavanju bacanja prehrambenih namirnica, a kampanja koju smo upravo pokrenuli jedan je od dokaza da kontinuirano ulažemo u podizanje svijesti o ovoj temi, kazala je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda.

Osim donacijama, u Kauflandu se protiv bacanja namirnica bore već pri samom naručivanju prehrambenih proizvoda. Već prije narudžbe provjeravaju koju količinu pojedinog proizvoda poslovnice trebaju kako bi naručene količine odgovarale potrebama kupaca.

Svaki pojedinac može poduzeti nešto kako bi se smanjila količina bačene hrane. Dovoljni su jednostavni svakodnevni trikovi koji omogućuju odgovorno ophođenje s hranom. Iz Kauflanda poručuju kako je važno uvijek kupovati prema svojim potrebama. No, ostatci hrane lako se mogu iskoristiti za slaganje nevjerojatnih jela, a neke je ostatke moguće i reciklirati.

Savjete za izbjegavanje otpada od hrane u kućanstvu i više o novoj kampanji „Stavi fokus na okus“ pronađite na kaufland.hr/nebacajhranu.

 Prati nas na Viber Public Chatu!