Loš vid utječe na djetetove obaveze, na samopouzdanje i društveni život

Svjetski dan vida u tekstu 1

Važnost dobrog vida svakog čovjeka u svim prilikama, svakoj životnoj dobi, socijalnim skupinama od iznimne je važnosti, što se posebno ističe tijekom listopada, kada se obilježava Svjetski dan vida, a ove je godine 10.10.2019.

Čak 2,5 milijarde ljudi na svijetu nema ispravnu korekciju vida što označava ograničeno vidno polje i otežavajuću percepciju svijeta zbog koje se javlja kontinuirana potreba za poticanjem javnosti na razmišljanje o važnosti očiju i dobrog vida

To je ujedno glavna misija Essilora, vodećeg svjetskog proizvođača naočalnih leća, koji je na tom području aktivan tijekom cijele godine, a posebno na Svjetski dan vida

Ovogodišnji fokus tog dana dječji je vid i jedan od najraširenijih problema, pogotovo kod djece, miopija, odnosno kratkovidnost. Naime, uspoređujući današnje i podatke prije 40 godina zaključili su kako je miopija rastući svjetski problem

Uz to, loš vid utječe na djetetove obaveze, školske i izvanškolske, na samopouzdanje i društveni život, a bezbroj djece, svakodnevno, s naporom obavlja dnevne zadatke samo zato što nemaju korigiran vid. Iz tog je razloga izuzetno bitno da se, čim se problem uoči, dijete odvede na pregled kod stručne osobe kako bi se utvrdila dijagnoza i na vrijeme reagiralo. 

Ove je godine, već tradicionalno pokrenuta nacionalna kampanja besplatne provjere vida građana diljem Hrvatske, a provjere će se vršiti u velikom broju optika tijekom listopada.

Essilor Hrvatska podržava globalnu kampanju s fokusom na djecu i na lokalnoj razini. U suradnji s Košarkaškim Klubom Vučići provodi se kampanja jednostavne provjere oštrine vida djeci, što je bitan prvi preventivni korak prema pravom dijagnostičkom okulističkom pregledu i pravovremenoj reakciji na korekciju vida. Kroz ovu suradnju je obuhvaćeno 400 školske djece iz 16 osnovnih škola. Polaznici K.K. Vučići obilježit će Svjetski dan vida uz prijateljske košarkaške utakmice, u dobrom sportskom duhu i pratnju Essilora, a pridružit će im se i poznati košarkaši Nikola Vujčić i Mario Stojić. Glavna misija ove suradnje je osvještavanje djece i roditelja o važnosti dobrog vida i pravovremenoj reakciji na dijagnosticirane probleme.

Redovite provjere  prvi su korak u prevenciji zdravog vida, stoga brinite o svojim očima i redovito ih provjeravajte, tvrde iz Essilora. 

Ordinacija.hr

Foto: Essilor Optika

 Prati nas na Viber Public Chatu!