Rak debelog crijeva može biti izlječiv u 90 posto slučajeva, a u otkrivanju pomaže - toaletni papir

KV HR

Nacionalni program ranog otkrivanja raka debelog crijeva, Violeta i dm u novoj kampanji!

Jednostavna intervencija na pakiranju može spasiti živote.

Violeta kao kompanija i odgovoran član zajednice u kojoj posluje, provodi više različitih društveno odgovornih inicijativa.

Ovog puta u suradnji sa Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka debelog crijeva, dm drogerijama i reklamnom agencijom Saatchi, Violeta svojim novim hrabrim proizvodom podiže svijest javnosti o simptomima raka debelog crijeva.

Prevencija i rano otkrivanje karcinoma debelog crijeva su ključni, stoga smo napravili proizvod koji podsjeća potrošače da se samo-kontroliraju i vode računa o vlastitom zdravlju. Ova limitirana edicija toaletnog papira, dostupna ekskluzivno u dm drogerijama u Hrvatskoj sadrži i poster koji dodatno podiže svijest o bitnosti uočavanja problema na vrijeme. Proizvodom, koji je zapravo i komunikacijska kampanja, želimo ukazati našim potrošačima da ukoliko se rak debelog crijeva otkrije na vrijeme, može biti izlječiv u više od 90% slučajeva.

Svojim sveukupnim djelovanjem Violeta kao kompanije nastoji biti društveno odgovorna i spremna da svojim poslovanjem, odnosom prema zajednici i kupcima bude primjer svima. Ovaj put smo stavili naglasak na važnost promoviranja zdravlja i njegovog održavanja.

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!