Recite djetetu ne - uključite savjest!

Uključi savjest, Tina Puhalo Grladinovic Pero Ivankovic Dunja Skoko   Poljak Mario Harapi

Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a pokrenula je u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja Republike Hrvatske kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne'.

'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' kampanja je s ciljem podizanja svijesti i poticanja svih interesnih aktera na poštivanje zakona kojim je zabranjena konzumacija i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina kako bi se odrasli i proizvođači aktivno angažirali u zaštiti mladih i djece od zloupotrebe alkohola.

Iskustva s terena i rezultati istraživanja pokazali su da mladi ljudi, iako zakon to ne dopušta, zloupotrebljavaju alkohol zato što imaju tu mogućnost, tj. zato što se dosljedno ne provodi zakon kojim je zabranjena prodaja alkohola maloljetnicima. Na svima nama je odgovornost zaštititi djecu i mlade koji iz svoje okoline često dobivaju proturječne poruke vezane uz pijenje. - izjavila je Tina Puhalo Grladinović, predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a.

Ovo je nova u nizu 12 kampanja društveno odgovornog poslovanja s ciljem sprečavanja zloupotrebe alkoholapokrenutih u proteklih 8 godina od strane Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a i njenih članica. Glavna poruka kampanje jest dati do znanja javnosti kako je prodaja alkohola maloljetnicima kažnjiva zakonom te promicati odgovorno ponašanje koje dugoročno doprinosi dobrobiti cijelog društva.

Stav svih članica Grupacije vrlo je jasan kad su u pitanju mladi i alkohol – ne podržavamo maloljetničku konzumaciju alkohola jer smo svjesni štetnosti koju može imati na organizam mladih koji je još u razvoju. - ističe Pero Ivanković, predsjednik Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a.

Kampanja 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' provest će se na 1000 partnerskih lokacija diljem Hrvatske gdje će biti istaknuti vizuali kampanje, a zaposlenici i prodajno osoblje će proći edukaciju o ciljevima kampanje. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!