Što žene žele: Hrvaticama na prvom mjestu obitelj i sretan život

Shutterstock 370477652obitelj

DREAM BIG globalna je božićna kampanja koja za cilj ima osnaživanje i povezivanje žena svih dobi kako bi ostvarile svoje snove u budućnosti.

The Body Shop svake godine u svojim trgovinama diljem svijeta oduševljava ljubitelje veganske kozmetike raskošnim blagdanskim kolekcijama. Od svog dolaska na hrvatsko tržište u lipnju, asortiman je obogaćen poklon setovima, adventskim kalendarima i posebnim kolekcijama proizvoda od sezonskih sastojaka poput bundeve, šljive, kruške ili vanilije, koji su u limitiranim edicijama dostupni u zagrebačkom The Body Shop-u.

DREAM BIG kampanja

Prilikom kreiranja kolekcija, naglasak su stavili na ispunjenje ženskih snova te je nastala DREAM BIG globalna božićna kampanja koja za cilj ima osnaživanje i povezivanje žena svih dobi kako bi ostvarile svoje snove u budućnosti.

Ženske želje

Provedeno je veliko istraživanje u kojem se žene iz cijelog svijeta pitalo što je to što bi htjele promijeniti u budućnosti?

Čak 50% žena na prvo je mjesto stavilo san o pozitivnoj promjeni koju žele vidjeti u svijetu. Odmah potom 28% sudionica izjavilo je da sanja o miru i ravnopravnosti te da želi širiti ljubav i dobrotu širom svijeta.

Otkriveno je da se djevojke budućnosti suprotstavljaju globalnim promjenama u okolišu. Zapravo, više od 50% anketiranih djevojčica želi vidjeti pozitivne promjene u okolišu u budućnosti,a više od polovice tih ekološki osviještenih djevojaka želi iskorijeniti plastično zagađenje.

Hrvatice su na prvo mjesto stavile obitelj i sretan život, a odmah potom slijede briga za okoliš, obrazovanje i ljubav. Vrijeme je darivanja. Možda baš ova statistika skrati muke oko odabira i pomogne da nekoga istinski usrećite.

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!