I zimi idete biciklom na posao? Imamo trikove koji će vam pomoći da vožnja bude ugodnija

Bicikl zima shutterstock

Ozljede i lomovi uzrokovani padom s bicikla su česti pojava u hitnom prijemu.

Redovitom vožnjom bicikla povoljno utječete na zdravlje, a ljubitelji bicikliranja će reći kako je ta aktivnost svojevrsna anti-stres terapija. Mnoga su istraživanja pokazala kako samo 20 minuta dnevno na biciklu može utjecati na smanjeno lučenje hormona koji uzrokuju stres. 

Tijekom vožnje bicikla naše tijelo je u sljedećem položaju pa vaša stopala, zglobovi i koljena neće doživjeti opterećenje. Važno i je pravilno podesiti bicikl kako bi se izbjegao mogući napor.

Kad trener pretjera u jelu i piću, ovako se iskupljuje!

Ipak, imajte na umu da hladne temperature mijenjaju uvjete prianjanja gume s podlogom. Šire dimenzije gume su bolji izbor za zimske mjesece jer nude veću prianjajući površinu i dodatnu sigurnost. 

Gume ne moraju biti potpuno napumpane. Ispušite malo zraka iz njih za još širu dodirnu površinu s tlom.

Budite dodatno oprezni za vrijeme padalina, a kod snijega i poledice radije siđite s bicikla zbog sigurnosti.

Zašto koljena više bole zimi i kako to riješiti

Zbog visokog centra težišta i male površine oslonca gubi se trenje između kotača i podloge što povećava šansu za proklizavanje i padove.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!