Malo govorite, još manje spavate i skloni ste prejedanju? Tako štetite zdravlju mozga

san, mobitel, Shutterstock 224707915

Možda niste svjesni da preskakanje doručka šteti zdravlju mozga...

Ovo su navike koje mnogi stalno ponavljaju, a jako štete zdravlju mozga

1. Preskakanje doručka

Tko ne doručkuje može računati na nizak krvni tlak što onemogućava dotok svih nutrijenta do mozga i tako narušava njegovo zdravlje.

2. Prejedanje

Ova će navika uzrokovati otvrdnuće krvnih žila što vodi do slabljenja mentalnih sposobnosti. 

3. Pušenje

Uzrokuje smanjivanje mozga što  može dovesti do Alzheimerove bolesti. 

4. Previše šećera

Previše će šećera smetati apsorpciji proteina i nutrijenata te tako onemogućiti razvoj i oporavak mozga.

Imate problema s koncentracijom? Jedite ove namirnice i oni će nestati!

5. Zagađen zrak

Mozak je najveći konzument kisika u tijelu, a udisanje onečišćenog zraka smanjuje dok kisika do mozga što usporava i njegov rad.

6. Manjak sna

San mozgu omogućava odmor, a ako mu ga oduzmete na neko vrijeme ubrzava se propadanje stanica u mozgu. 

7. Pokrivanje glave dok spavate

Ako to radite, povećava se koncentracija ugljikovog dioksida a smanjuje količina kisika u mozgu što može dovesti do oštećenja. 

8. Ne štedite mozak dok ste bolesni

Težak rad ili učenje za vrijeme bolesti može dovesti do smanjenja učinkovitosti u radu mozga i tako narušiti njegovo zdravlje. 

9. Život bez stimulativnih misli

Razmišljanje je najbolji način vježbanja mozga, a ako mu oduzmete tu vrstu stimulacije, mozak se može smanjiti. 

10. Rijetko govorite

Intelektualni razgovori promoviraju djelotvornost mozga.

Hoćete li ujutro ustati ili ostati u krevetu - to je vaš izbor! Kako pravilno birati u 2019.?

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!