Prirodni tretmani protiv kronične boli

meditacija joga

Ako patite od kronične boli uzrokovane stresom, ne brinite! Pomoć stiže u obliku tehnika opuštanja. Osim što će smanjiti bol, one mogu potaknuti zdravlje, odagnati osjećaj tjeskobe te ublažiti simptome nekih bolesti.

Sljedeći put kad osjetite jaku bol, probajte neku od sljedećih metoda:

Tai Chi

Tai Chi je drevna kineska borilačka vještina koja povezuje pokret, meditaciju i ritmično disanje u svrhu pokretanja unutrašnje energije. Istraživanja pokazuju da prakticiranje Tai Chija ublažava bol kod pacijenata s artritisom.

tai chi 2Meditacija
Stručnjaci povezuju prakticiranje meditacije sa smanjenjem boli, boljim snom, zdravljem i općenito s boljom kvalitetom života. Pokazalo je to istraživanje provedeno nad pacijentima s kroničnom križoboljom. Meditacija smanjuje bol i kod pacijenata koji pate od fibromilagije.

Vizualizacija
Ova tehnika, koja uključuje duboku relaksaciju i vizualizaciju samog sebe u potpunom miru, može poboljšati kvalitetu života ljudi koji pate od kronične boli. Vizualizacija također pomaže pacijentima koji pate od fibromilagije i potiče kvalitetu života kod ljudi s osteoartritisom.

Joga
Joga dokazano smanjuje stres i potiče fleksibilnost te ublažava bol koju osjećaju osobe s reumatoidnim artritisom. Kod pacijenata s kroničnom križoboljom joga smanjuje bolove i poboljšava fleksibilnost kralježnice.

Maja Popović

 Prati nas na Viber Public Chatu!