Suočite se s njenim PMS-om

Zena, pms, bijes, ljutnja

Dragi muškarci, ako vjerujete kako ste vi jedine žrtve njenog PMS-a, varate se. Simptomi predmenstrualnog sindroma teškom mukom podnose i dame. Krajnje je vrijeme da se suočite s ovim stanjem i naučite pomoći i sebi i njoj.

Dani koji prethode menstruaciji za neke su žene prava noćna mora. I dok one "luduju" – muškarci traže sigurni zaklon od "uragana". Predmenstrualni sindrom obuhvaća fizičke i psihološke simptome koji mijenjaju ženino ponašanje. Spomenuti se simptomi u nekim slučajevima pojavljuju i do dva tjedna prije menstruacije.

parSpomenuti period može biti vrlo mučan za muški rod. Stoga se, drage dame, nemojte čuditi ako se vaše muške polovice "tih dana u mjesecu" duže zadržavaju na poslu ili provode više vremena s prijateljima.

Ponekad su uporni i dugotrajni simptomi PMS-a ili težeg oblika - predmenstrualnog disforičnog poremećaja (PMDD), povezani s problemima u vezi/braku ili s alkoholizmom. Žene oduvijek naglašavaju da teže podnose psihološke od fizičkih simptoma. PMS i PMDD stvaraju stres na mjesečnoj bazi. Oko 85 posto žena koje menstruiraju imaju barem jedan od ovih simptoma:

  • Depresija      
  • Osjetljivost dojki
  • Glavobolje     
  • Osciliranje kilograma
  • Razdražljivost
  • Povećan apetit
  • Preosjetljivost
  • Natečenost

Kako muškarci reagiraju na njen PMS?

Različito. I dok jedni navode kako imaju potrebu svojoj dragoj pružiti ohrabrenje i potporu, drugi pak priznaju da se "tih dana u mjesecu" prepuštaju alkoholu, cigaretama, lošoj hrani i spavanju.

Znate li kako joj pomoći?

parMuškarci mogu naučiti predvidjeti PMS, pripremiti se na simptome i prilagoditi im se. Iako se javljaju jednom mjesečno, njihova pojava iznova iznenađuje neke muškarce. Stoga poruka glasi: pratite njen menstrualni ciklus. Njegovo će vam poznavanje pomoći da razvijete strategije za olakšavanje situacije. Korisni savjeti:

  • Udružite snage i ustanovite njene uobičajene simptome PMS-a. Ona će predvidjeti svoje teške dane pa ćete znati kad vas očekuje najviše stresa.
  • Vježbajte u njenom društvu. Aerobna aktivnost unaprjeđuje otpuštanje endorfina, što može pomoći kod opuštanja.
  • Pomozite joj da se dobro naspava i odmori tijekom noći.
  • Pripremajte joj zdrave obroke za vijeme PMS-a, bez soli i proteina. Kod pripreme obroka upotrijebite više ugljikohidrata. Potaknite ju da konzumira manje kofeina i cigareta. Podsjetite ju da svakodnevno uzima multivitamine i minerale te dovoljno kalcija.

Nadamo se da će naši savjeti za suočavanje s njenim PMS-om, u vaš zajednički život donijeti željeni mir. I zapamtite: važno je naučiti sve o predmenstrualnom sindromu kako biste pomogli i sebi i njoj.


K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!