Hodanjem protiv bolova u leđima

hodanje

Muči vas bol u leđima? Probajte sa šetnjom! Naime, najnovije izraelsko istraživanje pokazalo je kako samo pola sata hodanja tri dana u tjednu može biti jednako učinkovito protiv bolova u leđima kao i vježbe jačanja mišića leđa.

Istraživači Sveučilišta u Tel Avivu podijelili su 52 osobe s bolovima u donjem dijelu leđa u dvije skupine. Upitnicima je procijenjen stupanj boli svakog ispitanika, osjećaj tjelesne oštećenosti te u kojoj mjeri izbjegavaju dnevne aktivnosti.

Polovica je ispitanika završila klinički program vježbi za jačanje mišića koji je uključivao dvije do tri vježbe tjedno kroz razdoblje od šest tjedana. Druga je polovica bila uključena u šestotjedni aerobni program hodanja, u kojem su osobe hodale dva do tri puta tjedno. Isprva su hodali 20 minuta, a na kraju studije 40 minuta, kako se već njihova izdržljivost povećala.

Rezultati su pokazali kako su se sve ocjene podoljšale kod obiju skupina, a program hodanja pokazao se jednako učinkovitim kao i vježbe snage kada je u pitanju ublaživanje bolova u leđima.

"Program hodanja ima dodatne prednosti jer ohrabruje pacijente da općenito slijede zdraviji stil života. Redovno aktivne osobe su manje skloni tipičnim bolovima i boljkama. Hodanje, koje je aktivnost niskog intenziteta, također snizuje krvni tlak, poboljšava funkcioniranje mozga i imuniteta, a također smanjuje stres", objasnila je dr. Michal Katz-Leurer, voditeljica studije.

Na kraju, možete ga prakticirati bilo kad, bilo gdje i s bilo kim! Što čekate?!

... i ne zaboravite nas lajkati na Facebooku. Nije obavezno, ali je lijepo od vas!

K. Pužar

 Prati nas na Viber Public Chatu!