Kako se lakše nositi s ulaskom u menopauzu

Shutterstock 518522308

Kada ćete ući u menopauzu zapravo "znaju" samo geni, način života je, pokazuju istraživanja, manje važan

Ulazak u razdoblje menopauze mnogim ženama može biti vrlo stresan. Uz psihički stres, javljaju se i fizički simptomi poput valunga, jakog znojenja, mijenjanja metabolizma i slično. 

Znojenje, neugodni mirisi u pubertetu i u menopauzi... Zašto se javljaju, mogu li se spriječiti?

Velika je vjerojatnost da ćete u menopauzu ući kada i vaša majka. Važno je znati da ako je vaša majka, primjerice, ušla u menopauzu radije - sa 45 godina, onda su vama vjerojatnosti za trudnoćom u kasnijim tridesetima vrlo male, jer plodnost opada deset godina prije menopauze. 

Tjelesna aktivnost je najvažnija

Jedino što možete promijeniti su životne navike. Žene koje puše cigarete godinama, u menopauzu će ući barem dvije godine ranije od nepušačica. Nastavite se baviti fizičkom aktivnošću. U menopauzi je moguće da ćete se udebljati jer se metabolizam mijenja, no neka vas to ne obehrabri, samo se nastavite kretati. Izađite van i šećite. Hodajte brzo pa polako mijenjajte tempo hodanja ili vozite bicikl. Pokušajte to činiti tri do četiri puta tjedno po 30 – 45 minuta. Ovako ćete ublažiti ili umanjiti djelovanje hormona i bolje ćete se osjećati. Također, pazite što jedete, izbjegavajte masnu i kaloričnu hranu, a jedite što više voća i povrća.

Svaka treća žena ima čvor na štitnjači, a svaka deseta poremećaj funkcije

Foto: Shutterstock

N.C.

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!