Korisnici sada mogu dobiti hiperpersonalizirane preporuke proizvoda i rutinu njege temeljem osam pokazatelja kože, zahvaljujući AI analizi Haut.AI.
Haut.AI najavljuje suradnju s Neutrogenom na osvježenju Skin360, sada poboljšanog vrhunskom tehnologijom umjetne inteligencije za analizu kože. Novo izdanje nudi personalizirane preporuke za njegu kože na temelju skeniranja lica, upitnika i algoritama, pomažući korisnicima da brzo i precizno pronađu proizvode koji odgovaraju njihovoj koži.
– Osvježenje Neutrogena Skin360 stavlja snažan naglasak na znanstvenu preciznost pružajući značajne uvide utemeljene na dermatološkoj znanosti i podacima korisnika. Haut.AI-jeva stručnost u AI-u, snimanju kože i algoritamskoj preciznosti učinila ih je prirodnim strateškim partnerom za ovo novo poglavlje u našem digitalnom inovacijskom putovanju – istaknula je Kate Meltzer, voditeljica platformi strateške inovacije u Kenvue.

Što je novo u Neutrogena Skin360?
Preciznija analiza kože: Novi algoritam bolje prepoznaje pojedinačne probleme kože, što omogućuje točnije preporuke proizvoda.
Pregled svih preporučenih proizvoda: Korisnici sada mogu vidjeti preporuke za sve probleme kože, a ne samo za onaj koji su odabrali, bez ponovnog ispunjavanja upitnika.
Jednostavno korištenje: Sustav LIQA (Live Image Quality Assurance) pomaže korisnicima da snime kvalitetan selfi za analizu kože. Dovoljno je napraviti jedan selfi uživo ili učitati vlastitu fotografiju.
Sveobuhvatni rezultati: Aplikacija analizira osam pokazatelja kože: hidraciju, glatkoću, ujednačen ton, sjaj, čvrstoću, tamne mrlje, bore i čistu kožu i daje ukupnu Skin360 ocjenu od 1 do 10. Rezultati, u kombinaciji s nekoliko pitanja, daju personalizirane preporuke proizvoda i kompletnu rutinu njege kože za jutro i večer.
Potrošači, napominju, mogu imati koristi ne samo od bržih i preciznijih procjena, već i od ciljano prilagođenih preporuka proizvoda koje odgovaraju njihovim promjenjivim profilima kože. Osvježeni Neutrogena Skin360 sada je dostupan u SAD-u i Kanadi putem Neutrogena web stranica i odabranih maloprodajnih partnera.

Naslijeđe znanosti pojačano AI-jem
Haut.AI primjenjuje znanstvenu rigoroznost i tehnološku dubinu kako bi podržao svaku fazu životnog ciklusa proizvoda za ljepotu, od istraživanja i razvoja do angažmana korisnika i otkrivanja proizvoda. Kontinuirani rad tvrtke, poručuju, na generativnom AI-u, objašnjivom strojnom učenju i multimodalnoj analizi omogućuje partnerima izgradnju inteligentnih, adaptivnih iskustava koja nadilaze analizu lica, proširujući se na analizu kose i tijela, konverzacijski AI i nove interaktivne formate u tehnologiji ljepote.
– Naša vizija u Haut.AI je omogućiti novu generaciju inteligentnih, znanstveno utemeljenih iskustava ljepote koja pomažu brendovima da duboko razumiju svoje kupce i pruže značajnu, personaliziranu vrijednost na svakoj dodirnoj točki. Od istraživanja u klinikama do uređaja za potrošače, od njege lica do tijela i wellnessa, gradimo infrastrukturu koja čini AI stvarno prilagodljivim ekosustavu svakog brenda. Naša suradnja s Neutrogenom na Skin360 primjer je kako se znanstvena preciznost i tehnološka fleksibilnost mogu spojiti u stvaranje utjecajnih rješenja za potrošače – kazala je Anastasia Georgievskaya, izvršna direktorica i suosnivačica Haut.AI.
(Ordinacija.hr)