Henkelov korporativni slogan – „Henkel – A Brand Like a Friend“ znači upravo to, predstavlja kompaniju kao robnu marku kojoj potrošači mogu vjerovati. Henkelova je vizija svojim proizvodima i tehnologijama olakšati ljudima život. Otuda dolaze i nastojanja znanstvenika uključenih u istraživanje i razvoj unutar Henkel-a da stvore nove tehnologije i know-how, inovativna rješenja, vizionarske proizvode i vrhunske usluge. Uz to je potrošač na čvrsto zacrtanom središnjem mjestu svih aktivnosti. Ta je predanost nastala iz svijesti kako su inovativni proizvodi i inteligentne tehnologije od presudne važnosti za Henkelov dugoročni ekonomski uspjeh.
Danas darujemo troje čitatelja paketom Henkelovih proizvoda koji
sadrži po jedan komad:
– tekućeg deterdženta za strojno pranje rublja Persil 1,5 l
– omekšivača rublja Silan 900 ml
– specijalnog deterdženta za osjetljivu odjeću Perwoll
1l,
– sredstva za ručno pranje posuđa Pur 500 ml
– osvježivača WC-a Bref 3-Aktiv