Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Anksioznost i depresivnost-Lyrica

Objavljeno 02.02.2016.

Psihološki problemi

Pozdrav! Žensko sam, 21 godina. Visina 174 cm, težina 65 kg. Bila bih vam jako zahvalna ako bi mi dali savjet u vezi mog problema. Naime, zadnja 3 mjeseca javljaju mi se jako čudni simptomi. Najprije je krenulo s glavoboljama, točnije obručom oko glave, koji je tu svakodnevno. Imam pritisak u ušima, točkice u vidnom polju na jakom svijetlu i suncu. Trne mi desna ruka i noga. Pri dizanju tereta imam bolove u desnoj ruci. Napravila sam MR mozga i vratne kralježnice, nalazi uredni. Posjetila sam neurologa koji tvrdi da je to anksiozno depresivni poremećaj, i prepisuje mi terapiju lijekom Lyrica i doviđenja. Pitanje za vas, zar je moguće da je to sve anksioznost? Svakim danom se osjećam sve lošije, nekad mi je teško ustati se iz kreveta, samo bi plakala. Trenutno ne vidim izlaz iz svog stanja.

Dapače, vašim opisom se može dosta sigurno ustanoviti da je to psihološki problem koji se očituje kao anksioznost i depresivnost. Niste se osvrnuli na eventualnu učinkovitost lijeka kojeg ste dobili? Svejedno predlažem da posjetite psihijatra koji vas može nakon pregleda kvalitetnije savjetovati s kojim lijekom si možete pomoći i da vas savjetuje također oko eventualnog psihoterapije ili savjetovanja, ako ste za to motivirana. Na vašem mjestu bih stavio na prvo mjesto stavio razumijevanje svog stanja (psihoterapija), a tek na drugo lijekove.