Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Kontraceptivno djelovanje u sedmodnevnoj pauzi

Objavljeno 29.11.2012.

Kontracepcija

Poštovani, ovo je treći mjesec kako koristim kontracepcijske pilule Trinovum. Pijem ih redovno, uvijek u isto vrijeme. Dan i pol do dva nakon zadnje popijene pilule iz pakiranja nastupi mi krvarenje. Sljedeće pakiranje počinjem piti nakon 7 dana pauze (prema naputku ginekologa). Zanima me jesam li zaštićena od trudnoće odmah nakon prve popijene pilule ili je tijekom prvih 7 dana nakon pauze potrebno koristiti dodatnu zaštitu? Odmah nakon 7 dana pauze imala sam spolne odnose. Malo sam zbunjena s obzirom da ih pijem tek 2, odnosno sada treći mjesec i s obzirom da sam dobila pregršt informacija koje se ne poklapaju uvijek. Unaprijed hvala na odgovoru! Srdačan pozdrav!

Vrijeme nastupa tzv. prijelomnog krvarenja koje navodite (tako zovemo krvarenje uz semodnevnu pauzu uzimanja kontraceptivnilh tableta) je posve tipično i to je dakle očekivano. Kontraceptivno djelovanje postoji od prve uzete kontraceptivne tablete i ono traje kako za vrijeme 21 dnevnog uzimanja tableta tako i za vrijeme sedmodnevne pauze. Sve ostalo bi bilo besmisleno- da i uz uzimaje tableta morate računati ”neke dane”. Takva zaštita traje od prve uzete kontraceptivne tablete uopće a kamoli nakon 2 odnosno 3 mjeseca korištenja.