Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: L-carnitin uz Xanax i Fevarin

Objavljeno 01.12.2015.

Psihološki problemi

Poštovani, 6 godina sam na terapiji fevarinom i xanaxom zbog anksioznog i paničnog poremećaja. Zanima me, s obzirom da bi htjela izgubiti nešto kilograma, smijem li koristiti L-carnitin i ima li on kakve sastojke koji bi mogli utjecati na lijekove ili inducirati napade panike. Pitam Vas s obzirom da znam da ne smijem unositi previše kofeina u organizam, a ne smijem koristiti pilule za mršavljenje i termogenezu s obzirom da puno njih sadrži efedrin i kofein. Unaprijed hvala na odgovoru.

Karnitin je prirodna supstanca, ima je u normalnom organizimu i za njegovu upotrebu znamo jer se uspješno preporuča u industriji fitnesa kao dodatak prehrani. Tako to nije lijek i nema podataka koji bi bili znakoviti za njegovu upotrebu zajedno s nekim lijekovima. Po svemu sudeći ne postoji teoretska osnova da pretpostavimo da može mijenjati učinke navedenih lijekova ili mijenjati psihičko stanje. Spomenuti efedrin i kofein jesu farmakološke supstance kojih inače nema u organizmu i mogu utjecati na raspoloženje i podložnost anksioznosti.