Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Lexapro često izaziva nuspojave

Objavljeno 22.03.2016.

Psihološki problemi

Poštovani! Imam 35 godina, 173 visoka i 69 kg težina. Nakon porođaja sam imala napade panike i depresiju. Doktor mi je prepisala Zoloft i Klonazepam. Klonazepam uzimam 1 mg ujutru, a Zoloft sam počela smanjivati nakon 3 godine uzimanja i došla do 0,25. Doktor je ipak odlučio da probam s Lexapro pošto smatra da još imam depresiju. Sve moguće side effects sam imala tijekom 4 tjedna i prepisala mi je neke treće što nisam smjela uopće više probati. Već 7 dana ne uzimam ništa osim klonozepama i imam vrtoglavicu, ubrzano lupanje srca i ružan osjećaj u glavi, ali tako mi je bilo i kad sam prešla na Lexapro samo u gorem izdanju. Koliko vremena treba da ovi simptomi prođu? Mislite li da je to od prestanka uzimanja tableta, obično pišu da nema problema, ali ja uvijek osjetim promjenu i kada sam smanjivala Zolof? Većinom kao elektrošok. Hvala!

Poštovana, koliko sam iz pisma razumio, sad i dalje uzimate spomenuti Lexapro? Nuspojave tog lijeka se javljaju kod skoro svih ljudi, ali samo prvih dana uzimanja, rjeđe prvih tjedana, ali očekujemo da će nestati ili se smanjiti do razine podnošljivog da bi odobrili nastavak uzimanja. Ako vas značajno smeta onda je to razlog za prekid ili, ako sam dobro razumio, ono što je predloženo, a to je prelazak na neki treći lijek. Dakle, ideja je propisivanja antidepresiva da lijek ne smeta, a da pritom ima željene efekte! Mislim da ne treba pristati na nešto između. Savjetujte se u tom smislu sa svojim liječnikom. I da, kod svih promjena se obično osjeti nešto, više ili manje intenzivno.