Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Nakon popijene tablete za “dan poslije” može se očekivati poremećaj i ritma i količine krvarenja

Objavljeno 18.05.2012.

Kontracepcija

Poštovani doktore, nakon nezaštićenog spolnog odnosa (zadnja menstruacija:17.03.-21.03., nezaštićeni spolni odnos 27.03.) popila sam escapelle tabletu (nakon 34h) i nakon 7 dana imala krvarenje koje je trajalo 3 dana, dvostruko manjeg intenziteta nego uobičajene menstruacije. Kada da očekujem sljedeću menstruaciju te trebam li se zabrinuti zbog ovog krvarenja?

Nakon popijene tablete za “dan poslije” može se očekivati poremećaj i ritma i količine krvarenja. Krvarenje znači da niste zatrudnili, a iduća menstruacija bi trebala doći u očekivano vrijeme u sviblnju. Ako bude kasnila više od 7 dana, javite se na ginekološki pregled.