Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Snovi i terapija psihofarmacima

Objavljeno 14.02.2013.

Psihološki problemi

Dobar dan. Naime ne znam da li se vi bavite sa ovim ali imam jako jako zive snove koji me umaraju. Probudim se umornija nego sto sam zaspala. To me jako iscrpljuje i ne znam vise sto da radim jer to vec traje koju godinu i sve bi ucinila da bar koju vecer ne sanjam. Pijem ljekove eliceu, q-pin i welbutrin ali moja psihijatrica kaze da to nije od njih. Od malena patim od sindroma nemirnih nogu i nisam se nikada lijecila a i cini mi se da su mi ovi lijekovi to malo smirili jer prije je bilo grozno sada mi bar ne smeta toliko da ne mogu zaspati. Ne znam je li mi to smeta u snu ili snovi samo znam da bih se voljela probuditi odmorna. Imam 28 godina i povecane sam tjelesne tezine. Hvala!

Draga djevojko, Intenzitet Vaših snova vjerojatno nema veze s terapijom psihofarmacima koje uzimate ali to nije sasvim isključeno. Osjećaj umora koji Vas najviše muči je obično prisutan ukoliko depresija nije dovoljno regulirana-izliječena antidepresivom. Možda ne dobivate dovoljnu dozu Elicee, možda Vam Elicea kao antidepresiv ne odgovara. To su mogućnosti. Razgovarajte sa svojom psihijatricom. Dr. Suzana Kulović