Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Vi imate anksiozno depresivni poremećaj sa puno neugodnih simptoma

Objavljeno 31.01.2014.

Psihološki problemi

Poštovani, prije 1,5 god,sam završio na hitnoj sa tlakom od 220/130, te sam krenuo na masovne pretrage! Od pretraga sam učinio gotovo sve, scijintigram štitnjače, kompletna nefrološka obrada bubrega, razni ultrazvuci,holteri tlaka i ekg-a,te koronarografija u bol.Magdalena, te mi je sve uredno osim povišenog tlaka na holteru, kojeg pripisuju stresu, te sam dobio tablete lerkanil 10mg i misar 0,5mg, koje uredno svaki dan uzimam kao terapiju. Zadnjih godinu dana ,počelo mi se događati to, da kad uđem u trgovinu,banku,uglavnom tamo gdje ima puno ljudi, počne mi se povračat, vrtoglavica, slabiost...itd. Na poslu kad se ujutro skupljamo, ja moram izać van da nisam s njima,j er mi totalno pozli! Na malom naporu mi počne preskakat srce, te nisam sposoban radit dok ne popijem misar, te kad me on kroz pol sata opusti onda lagano mogu počet funkcionirat. Imam 30 godina, te sam prestao pušit prije godinu dana, i već dva mjeseca ne konzumiram alkohol, od kojeg sam se lažno osjećao bolje. Ponekad mi je problem ostat sam kod kuće, jer dobijem napad panike, koji ne mogu kontrolirat dok opet ne popijem misar, koji sve više uviđam da mi trenutno pomaže i da nije trajno rješenje moga, vjerujte za mene velikog problema! Stoga vas molim, da mi kažete svoje stručno mišljenje,i uputite na pravi put. S poštovanjem

Poštovani , Vi imate anksiozno depresivni poremećaj sa puno neugodnih simptoma kao što su: napetost; napadi panike; mučnina, vrtoglavica i osjećaj slabosti u grupi ljudi (socijalna fobija). To je poremećaj koji nastaje zbog prevelike osjetljivosti osobe na prosječan stres ili zbog kumulacije previše stresnih događaja (psihičkih trauma) ili zbog oba navedena razloga. To je poremećaj , bolest i mora se liječiti. Liječi se antidepresivima uz dodavanje sedativa ili malih doza neuroleptika u početku terapije uz, naravno, psihoterapiju. Mislim da Vaš visoki tlak u tako ranoj dobi ima veze sa Vašom sklonoćšu anksioznosti koju morate odmah početi liječiti kod psihijatra. Lijekove za visoki tlak uzimajte dalje kao i Misar (pod nadzorom psihijatra).dr. Suzana Kulović