Sljedeći put kada zakasnite na posao, pazite što govorite. Šanse su da vam šef neće vjerovati.
Ako želite spasiti glavu i na pravi se način ispričati kada
ste zakasnili na posao, izbjegavajte komplicirane priče s puno likova i
detalja.
Istraživanje koje je uključilo tisuću poslodavaca pokazalo
je kako samo sedam posto šefova vjeruje u isprike koje ponude njihovi
zaposlenici kada zakasne na posao.
Svaki je peti rekao kako su prekomplicirane i iskonstruirane
priče glavni razlog nepovjerenja. Gotovo trećina ne vjeruje svojim
zaposlenicima kada se ispričavaju, a ne gledaju ih u oči.
Petina je poslodavaca izgubila povjerenje u svoje podređene
jer stalno recitiraju jednu te istu ispriku za kašnjenje, dok 12 posto misli
kako su isprike koje slušaju ponedjeljkom najnevjerojatnije.
Ako vas ove brojke ipak nisu razuvjerile i sljedeći put kada
kasnite želite šefu prodati fintu, možda se predomislite: gotovo dvije trećine
poslodavaca vjeruje kako su dovoljno iskusni da mogu otkriti kada im podređena
osoba laže.
Isto je istraživanje ponudilo top pet najčešćih isprika za
kašnjenje:
1. Nisam mogao zatvoriti prozor.
2. Protuprovalni alarm se pokvario pa sam čekao majstora.
3. Moj se kućni ljubimac razbolio.
4. Prolio sam kavu/sok po sebi, pa sam se morao presvući.
5. Snijeg mi je zameo kuću i auto.
Ako se želite osigurati unaprijed i poštedjeti sebe i šefa sličnih razgovora, potrudite se i prestanite kasniti u 4 koraka.
K. Horvat