Ljepota

Ljepota

Moć šminke: žene polude kad izgube šminku

Čak je 70 posto žena priznalo kako su otkazale spoj ili poslovni sastanak jer se nisu mogle pokazati bez šminke koju su netom prije izgubile.

Uz cipele i torbice, šminka je jedna od jačih ženskih strasti. Ne, to nije predrasuda, nego činjenica. Sve što morate napraviti kako biste provjerili ovu tvrdnju je zaviriti u torbicu žena oko sebe. Sigurno ćete pronaći ruž za usne ili sjajilo, puder, maskaru i rumenilo…

Moć šminke je toliko jaka da se jedna četvrtina žena osjeća “ranjivo” bez svog nesesera u torbi. Tako barem glase rezultati istraživanja koje je proveo portal za prodaju kozmetike Feel Unique. Kada toliko cijene svoja “beauty pomagala”, za pretpostaviti je da žene paze na njih, no to baš i nije istina. Naime, ova je anketa pokazala kako je svaka treća žena koja je putovala javnim prijevozom na posao izgubila neki komad šminke u podzemnoj željeznici, autobusu ili taksiju. Štoviše, u Britanke (koje su sudjelovale u ovom istraživanju) godišnje potroše oko 2200 kuna zamjenjujući kozmetiku koju su izgubile iz svoje torbice.

Gotovo polovica ovih žena svoj je komad šminke izgubila na stražnjem sjedalu taksija, četvrtini je šminka upala u zahodsku školjku, a trećina je svoje sjenilo ili maskaru poslala u vječna lovišta kad su ove predmete ostavili kod bivšeg partnera.

Čak je sedam od deset žena priznalo kako su otkazale spoj ili poslovni sastanak zato što se nisu htjele pokazati bez maskare ili ruža za usne koji su nedavno izgubile. Naime, svaka deseta žena radije bi izgubila kaput nego svoju kozmetičku torbicu!

“Kada izgubite kozmetičku torbicu, niste izgubili samo novce za te proizvode, nego i nešto vrlo osobno. Sadržaj kozmetičke torbice se gradi s vremenom – neki su predmeti omiljeni i cijenjeni”, tvrde s portala Feel Unique.

K. Pužar

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo