Vodič za kupnju parfema

parfem-1

Kada kupujete parfem, rukovodit ćete se ponajprije time sviđa li vam se ili ne.

Ipak, pri kupnji svakako obratite pozornost na sljedeće:

  • provjerite kako parfem miriše nakon prvog nanošenja, kako nakon četvrt sata, a kako nakon nekoliko sati
  • ne isprobavajte odjednom nekoliko parfema, najviše dva-tri
  • Parfempri odabiru rabite probne namirisane papiriće. Držite ih odvojeno kako se mirisi ne bi pomiješali. Probni mirisni papirići zadržavaju miris i nekoliko dana pa možete provjeriti i trajnost mirisa parfema
  • parfem je potrebno isprobati n a koži. Na različitoj koži parfem različito miriše
  • imajte svoj stil, ne podliježite trendovima
  • prilagodite parfem prema situaciji (sport, slobodno vrijeme, večernji izlasci, posao)
  • kupujete li parfem na dar, iskoristite provjerenu metodu - provjerite koji parfem osoba rabi
  • kupujete li parfem vrlo bliskoj osobi - kupite parfem koji se i vama dopada.

Neka i drugima miriši

Oprez s parfemima. Kada ga kupujete za sebe, vodite brigu da miris ne tjera osobe od vas. Parfem je osobnost, a ne uniforma! Dugotrajna uporaba istog parfema jest prednost, a ne mana. Budite prepoznatljivi po mirisu. Vjerujte da je parfem važan za uspjeh u životu.

Zapamtite, ključ uspjeha nalazi se u vašim rukama, upotrijebite ga.

Pet tipova ženske osobnosti i pripadajući mirisi

ParfemNarcisni: kreativnost, znatiželja, autonomija, individualizam do egocentričnosti, briga za tijelo i ljepotu – ako imate te osobine, za vas je parfemska varijacija cvjetno-zelena.

Realistični: ambicija, optimizam, smisao za intrigu i praktičnost, poduzetnički duh – posjedujete li te osobine, za vas je parfemska varijacija cvjetno-aldehidna.

Konvencionalni: čvrsti principi, dosljednost, empatija, obiteljska privrženost, žrtvovanje, potreba za staloženosti, homogenosti i stabilnosti - pripadate li tom tipu, rabite cvjetne parfemske varijacije.

Konfliktni: izbirljivost, promjenjivost, težnja za novim znanjima i iskustvima – parfemska varijacije za taj tip jest orijentalno-začinjena.

Maštovit: nostalgija, sanjar, živi u prošlosti, mračnost – tom tipu pripadaju orijentalno-ambrirane parfemske varijacije.

Mirisi označavaju osobnostPoruke mirisa parfema

  • Jak parfem rabe osobe koje su pune samopouzdanja i koje su samouvjerene.
  • Sladak parfem rabe osobe uvijek dobra raspoloženja.
  • Cvjetni parfem vole vesele osobe i osobe razvijenim smislom za humor.
  • Osvježavajući parfem rabe hladne i racionalne osobe. Ne trude se ostaviti dojam. Glavna osobina im je realnost.

Prate li parfemi vašu osobnost, pratit će vas i uspjeh.

Izvor: She.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!