Kućni spa vikend

spa, wellness

Spa trenutke možete provesti sami ili s nekim, ali bitno je da ste apsolutno opušteni i posvećeni uživanju.

Nakon napornog radnog tjedna želite se odmoriti i opustiti, ali i ugoditi sebi tako da se bolje i ljepše osjećate. Slobodno subotnje i/ili nedjeljno poslijepodne idealno je za ugađanje samoj sebi. Ako nemate volje ili novaca da odete u neki wellness centar, napravite kod kuće svoj spa dan. Spa trenutke možete provesti sami ili s nekim, ali bitno je da ste apsolutno opušteni i posvećeni uživanju.

Mirisne kupke prvo su što vam padne na pamet kad se želite opustiti, ali u spa dan možete uključiti i ostale beauty tretmane kao što su piling tijela, njega lica, uređivanje noktiju, a i uživanje u zdravoj hrani. U danu opuštanja možete i vježbati vježbe poput joge i istezanja tijela.

Zaposlenim ljudima često je teško opustiti se i provesti cijelo poslijepodne ili cijeli dan ne radeći ništa. U glavi je tisuću stvari koje morate napraviti i koje vas čekaju kod kuće i na poslu.

Pokušajte ovakav dan provoditi redovito, jednom tjedno ili jednom mjesečno. Nakon nekog vremena vidjet ćete da vam vrijeme koje trošite samo na sebe pozitivno djeluje na cjelokupni organizam i smanjuje stres.

Telefon i mobitel isključite ili utišajte njihov zvuk, da vam se ne bi dogodilo da neprestano odgovarate na pozive. Na kraju ćete biti pod dodatnim stresom i nećete se odmoriti.

Za uživanje u kupki prilagodite svjetlost u prostoriji kakva vam najbolje odgovara, a možete slušati glazbu koja vas opušta. Zapalite aromatične svijeće. Esencijalna ulja dodajte u kupku, a prije nego uđete u kadu napravite piling tijela koji će ukloniti odumrle stanice kože.

Kod kuće sami možete napraviti sol za piling tijela. U domaći pripravak stavite ulje za masažu, primjerice ulje badema ili neko ulje lagane teksture, morsku sol (ako imate osjetljivu kožu uzmite šećer) i pet do 15 kapi kvalitetnog esencijalnog ulja. Lavanda je za relaksaciju, limunska trava osvježava, a ružmarin je za stimulaciju.

Kupka djeluje na vas aromaterapeutski, a možete odabrati između mirisa lavande, ruže i jasmina. Možete koristiti svježe ili osušeno bilje ili dodajte nekoliko kapi esencijalnog ulja u kadu. U kadi zatvorite oči i duboko dišite tako da sa svakim izdisajem izbacite napetost. Nakon izlaska iz kade utoplite se i namažite tijelo hidratantnim losionom ili kremom za tijelo.

Možda smatrate da ćete se lakše opustiti ako popijete čašu vina u kadi, ali ako pijete alkohol prije ili tijekom kupanja koža će vam biti dehidrirana. Isto tako, najbolje vrijeme za kupku je kad vam je želudac prazan. Ako imate laganu glavobolju kad se dugo namačete u toploj vodi, pomoći će vam slana voda.

Vaše ruke trebaju njegu. Izmasirajte prste i dlanove i namažite ih kremom.

Ako imate volje, možete se pobrinuti i za stopala koja su umorna i zatvorena u cipelama od kad je počela jesen. Piling stopala možete napraviti u toploj vodi u koju ste dodali sol za piling. Najprije ih namačite pa izribajte i na kraju namažite bogatom kremom. Nalakirajte nokte.

Pobrinite se i za svoju kosu. Dvije šalice kipuće vode prelijte preko dvije žličice osušenog ružmarina. Pustite da se namače 15 minuta, procijedite i ohladite te isperite kosu ovim biljnim čajem.

Masku za lice možete napraviti sami. Zgnječite pola banane i dodajte žličicu meda i dvije žličice vrhnja. Na licu držite deset minuta i zatim obrišite nježno vlažnim ručnikom.

U mikseru usitnite bademe i tu smjesu izmiksajte s žličicom meda i bjelanjkom jajeta. Na licu držite 15 minuta pa obrišite vlažnim ručnikom. Masku za lice možete napraviti i od avokada ili kombinacije krastavca i jogurta te kombinacije jagoda i meda.

Izvor: She.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!