Malo je stvari koje otapaju "šlauf" na trbuhu, ali ove sigurno da!

žena, fit, trbuh, struk, mjerenje, metar

Nije samo nepoželjno nego je i opasno...

Previše masnoće na području trbuha se smatra iznimno opasnim za zdravlje srca, a čak su i mršave osobe u opasnosti od razvoja kardiovaskularnih bolesti ako na području trbuha imaju višak masnoće. Prisutnost ove masti u organizmu povezana je s otpuštanjem proteina koji uzrokuju upale, a može doći i do oštećenja arterija i jetre, te promjene načina na koje tijelo koristi šećer i masnoće.

Pročitajte koja su nova saznanja stručnjaka i riješite se viška masnoća...

Budite aktivni

Postoji jedna važna stvar kod ove vrste masnoća – nije otporna na aerobne treninge. Trčanje, vožnja biciklom, plivanje  - bilo koji oblik vježbanja koji ubrzava rad srca je dobrodošao. Studije od prije par godina, objavljena u magazinu American Journal of Physiology, tvrdi da će 20 kilometara trčanja tjedno najbolje pomoći pri skidanju masnih naslaga s područja trbuha. 

Želite vježbati, ali nikako da se pokrenete? Psihologinja savjetuje kako se motivirati

Jedite proteine kao da su sve što volite jesti

Američka Akademija za nutricionizam ženama preporučuje prehranu sastavljenu od cjelovitih žitarica (tri serviranja po 28 grama), mliječnih proizvoda (tri bezmasna ili malo masna serviranja), proteina (140 do 170 grama bezmasnog mesa poput piletine ili puretine), voća (dvije šalice) i povrća (dvije i pol šalice).
Proteine ćete naći u bjelanjcima, voću, orašastim plodovima, tamnom povrću i žitaricama od cjelovitog zrna. Proteini također mogu ubrzati metabolizam, čine nas sitijima dulje vrijeme te tako drže apetit pod kontrolom.

Povećajte unos vlakna

Konzumacija kombinacije topivih i netopivih učinkovit je način održavanje vitalnosti, dobre forme i izbjegavanja nadutosti. Jednako tako, uz dovoljno vlakna nećete imati problema sa zatvorom. Ciljajte na namirnice kao što su naranče, gljive, leća, grah, kokice (bez soli i maslaca), lanene sjemenke, sjemenke sezama, maline, brokula i zelje.
Čim unosite puno vlakna, morate unositi i puno vode. Tako ćete izbjeći dehidraciju, zatvor i omogućit ćete pravilnu ravnotežu natrija i kalija.

Ako ste na dijeti, ove stvari morate raditi ujutro kako biste brže ostvarili cilj!

Nabavite jabučni ocat

Pretile osobe koje su konzumirale 2 žlice jabučnog octa 8 tjedana su izgubile neočekivano puno masnih naslaga, a posebno onog oko trbuha. 

Probajte jogu

Kod žene koje su prošle menopauzu i 16 tjedana vježbale jogu se ispostavilo da su se u velikoj mjeri riješile masnoća s trbuha, stoji tako u rezultatima studije provedene 2012. godine. Kako se radi o vježbama opuštanja, smatra se da se tako smanjuje otpuštanje hormona kortizola, koji je povezan s taloženjem masnih naslaga na području trbuha. 

Spavajte dugo i mirno

Manjak sna uzrokuje stres zbog kojeg se lakše nakuplja salo, jer dok je tijelo u stanju stresa i metabolizam je poremećen. I kao da se vrtite u krug, nedostatak sna uzrokuje dodatni stres, s kojim se mnogi ljudi bore tako da jedu više nego inače. Riječ je o emocionalnom jedenju. Osim toga, ako idete kasnije spavati, veća je mogućnost da ćete kasno i jesti. Obično je riječ o grickalicama, a to samo znači dodatni unos nepotrebnih kalorija. 

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!