Zategnite kožu i zaboravite na bore - 3 vježbe za mišiće lica

joga,lice, joga za lice, shutterstock

Mladolik izgled lica možemo sačuvati pravilnom prehranom, kozmetičkim preparatima i tretmanima, ali i vježbanjem mišića lica.

Znate li da postoji joga za lice?

Zadnjih pet godina joga za lice pravi je hit u Sloveniji, a na jesen počinju tečajevi i u Zagrebu. Lice sačinjava 57 mišića i nikad nije prerano niti prekasno započeti s treningom. "Gravitacija počinje djelovati na lice između dvanaeste i petnaeste godine života. S vježbanjem mišića lica dobro je početi što prije. Nije prerano čak niti sa sedamnaest godina." savjetuje Anja Fošnarič, instruktorica face force yoge iz Slovenije. Vježbanjem mišići postaju čvršći i popunjavaju prostor ispod kože, a pritiskanjem akupresurnih točaka povećava se proizvodnja kolagena. Rezultat je prirodno zategnuto i mladoliko lice s manje bora.

Instruktorica kaže da ako ujutro napravite samo tri minute joge osiguravate bolju apsorpciju krema i ostalih preparata u kožu. "Imala sam 24 godine kada sam krenula na tečajeve. Željela sam da mi lice bude ljepše i da ostane mlado. Rezultati su ubrzo bili vidljivi, ali sam ih i osjećala po cijelom tijelu. Kao dijete doživjela sam težak potres mozga. Imala sam glavobolje na dnevnoj bazi i česte migrene. Nakon što sam počela prakticirate face yogu više nemam glavobolja niti migrena. Ojačao mi je imunološki sustav. Prsa su mi počela rasti. Žlijezde epifiza, hipofiza i hipotalamus počele su proizvoditi optimalnu količinu hormona. Obraz je dijagnostički centar zdravlja organizma, ogledalo našeg tijela. Zato ga trebamo vježbati " ispričala je Anja Fošnjarič.

Po stanju lica možemo procijeniti zdravlje organizma: čelo govori o zdravlju srca, lijevi obraz o zdravlju jetre, desni o plućima, brada i vrat govore o stanju bubrega. Tako kada žena ima menstruaciju na bradi izbiju akne i prištići, a ti procesi u ženskom tijelu povezani su s radom bubrega. Joga za lice vuče korijene iz Vijetnama, a usavršena je u SAD-u.

Na tečajevima polaznice kroz tri tjedna uče izvoditi 12 vježbi, a nakon dva do tri tjedna svakodnevnog vježbanja vidljivi su prvi rezultati. Iako se slične vježbe mogu pronaći na internetu, instruktorica savjetuje da budete na oprezu: "Upoznata sam s tim vježbama, ali nisu toliko efikasne kao one na tečajevima i ako ih ne radite uz nadzor možete pogoršati situaciju i dobiti dodatne bore.

Tri vježbe za jogu za lice

Za svaku od ovih vježbi dovoljno je 20 do 30 sekundi.

1. Izgovarajte dugo slovo 'O'. Pritom uvucite usne preko zuba, a zatim se nasmijte. Vježba briše boje 'smijalice'.

2. Udisajem napuhnite zrak u obraze, u 'balon'. Srednja tri prsta jedne ruke pritisnite na usne, a drugom rukom zrak iz jednog obraza potisnite u drugi. Držite 30 sekundi, a onda ponovite na drugom obrazu. Vježba pegla bore oko usana i daje im mladolik i sjajan izgled.

3. Nasmiješite se, skoro u grimasu. Donju usnu uvucite preko doljnjih zubi i držite 20 do 30 sekundi. Vježba će pomoći kod podbratka.

Autor: Mia Bendaž

Foto: Shutterstock

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!