10 najboljih aktivnosti za zimsko vrijeme

istezanje pilates

Prvi sezonski snijeg zabijelio je horizont, a meteorolozi najavljuju smrzavajuće temperature. Međutim, to ne znači kako i vi trebate zamrznuti svoje vježbanje!

Donosimo vam maštovite prijedloge kako nastaviti vježbati tijekom zime i ne dopustiti blagdanskom prejedanju da vas u potpunosti preuzme.

preskakivanje užeta1. Fitness DVD-i

Ne možete se primorati napustiti topli dom i otići do teretane ili aerobik centra? Nema ni potrebe: uložite malo novca u bučice i DVD sa fitness vježbama koje možete izvoditi kod kuće. Doslovce ćete svoj dom pretvoriti u teretanu. Ako trebate dodatne ideje, pročitajte članak Rekviziti za trening kod kuće.

2. Joga

Joga, što na sanskrtu znači jedinstvo, drevna je tehnika koja u sebi spaja fizičko vježbanje i vježbe disanja. Naučit ćete disati svjesno i kvalitetno, što je najvažnije sredstvo za transformaciju tijela, uma i emocija. Nakon nekog vremena bit ćete razgibani i u boljoj formi, smireniji, imat ćete više energije i jači imunitet. Ova drevna istočnjačka vještina pospješuje varijabilnost srčanog ritma (HRV) što je sigurni znak srca koje puca od zdravlja, a određene joga poze (ratnik i drvo) mogu ublažiti simptome astme i olakšati život oboljelim osobama.

3. Šoping!

Vjerovali ili ne, šoping je pravi sport! Ovo se ne odnosi samo na vaše novčanike, nego i na vaše tijelo. Užurbano trčeći od dućana do dućana, ganjajući sezonske rasprodaje ili tražeći božićne poklone, sagorjet ćete kalorije a da toga niste svjesni. Ostavite auto u garaži i uputite se pješke do omiljenog šoping centra.

4. Preskakivanje užeta

Vijača nudi trening svih mišićnih skupina: jača noge, učvršćuje guzu, a ruke i ramena postaju kao od mramora. Obavezno se dobro zagrijte prije vježbanja i istegnite poslije. Posebnu pažnju posvetite razgibavanju koljena i laktova kako bi izbjegli ozljede. Ova će vježba ubrzati vaše srce, a dovoljno vam je pet minuta preskakivanja.

pilates5. Pilates

Konačno isklešite te savršene izdužene mišiće ruku i nogu i zadovoljno u ogledalu gledajte svoj ravni trbuh! Bez obzira izvodite li vježbe kod kuće ili upišete tečaj, pilates je savršena metoda postizanja jake jezgre tijela, poboljšanja ravnoteže i "izduljivanja" mišića. Trebat će vam podložak za vježbanje i udobna odjeća.

6. Ples

Ne morate plesati sa zvijezdama kako biste uživali u dobrobitima ove tjelesne aktivnosti. Iako ćete i sami postati zvijezde plesnog podija nakon nekog vremena. Plesanjem na zabavan način vježbate mišiće stražnjice, nogu, ruku, leđa i trbušnjake. Također možete spojiti zadnja dva prijedloga i upisati yoga dance tečaj.

7. Sobni bicikl/orbitrek

Okretanje pedala unutar vaša četiri zida će učvrstiti vaše noge i stražnjicu, a eliptične sprave će tome pridodati i razvježbane ruke i leđa. Pustite glasno neku glazbu koja će vas motivirati i uhvatite ritam!

trčanje8. Skijanje

Što je bolje nego skijanje po zimi? Ako imate mogućnost, zaputite se na obližnje skijalište i potegnite na vrh. Skijanje, jednako kao i snowboard angažira sve velike mišićne skupine gornjeg i donjeg dijela tijela. Prepustite se zimskim radostima!

9. Klizanje

Iako većina ljudi na klizanje gleda kao aktivnost na koju idu sa svojim najmlađima, ono je zapravo idealna vježba za žene jer, baš kao i rolanje, utječe na mišiće stražnjice i nogu.

10. Trčanje

Nemojte dopustiti hladnoći i snijegu da vas odvuku od trčanja po prirodi. Obucite se slojevito, pobrinite se da imate nepropusne tenisice za trčanje, kapu, šal i rukavice, te trčite samo prohodnim rutama. Ako ste ipak previše zimogrozni i bojite se upale grla ili prehlade, probajte s trakom za trčanje u zatvorenom.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!