Do lijepih ramena u tri koraka

zena, vjezba, uteg, trening, vjezbanje

Ako zanemarujete ovaj dio tijela i najčešće izvodite vježbe za trbuh ili noge, provjerite naš izbor vježbi uz koje ćete aktivirati i rameni pojas!

Stranica fitnessmagazine.com savjetuje kako jednostavno i učinkovito razgibati mišiće ramena, a u nastavku provjerite o kojim se vježbama radi!

1. Vježba s elastičnom trakom

  • Stanite na sredinu duže elastične trake s nogama razmaknutima za širinu ramena.
  • U svaku ruku uhvatite kraj elastične trake, u razini struka.
  • Podignite ispružene ruke ravno ispred svog tijela, do visine prsnog koša, s dlanovima okrenutima prema dolje.
  • Polako spustite ruke i ponovite vježbu osam do deset puta.

ramena

2. Bočno podizanje ruke

  • Stanite uspravno s nogama razmaknutima za širinu ramena, a u svaku ruku uzmite uteg težine oko 2 kg. Ruke lagano opustite.
  • Polako bočno podignite desnu ruku do visine ramena, ali nemojte pritom ukočiti lakat.
  • Spustite desnu, i vježbu ponovite s lijevom rukom.
  • Vježbu nastavite izvoditi naizmjenično, dok ne napravite osam do deset ponavljanja svakom rukom.

ramena

3. Okomito podizanje ruku

  • Početni položaj je isti kao i kod prethodne vježbe - stanite uspravno s nogama razmaknutima za širinu ramena. U svaku ruku uzmite uteg težine otprilike 2 kg, a ruke položite ispred kukova. Dlanovi su okrenuti prema tijelu.
  • Laktove podignite do visine ramena, a utezi se u konačnom položaju trebaju naći ispred prsnog koša.
  • Zadržite položaj dok nabrojite do tri.
  • Spustite ruke u početni položaj i ponovite osam do deset puta.

ramena

Provjerite i kojim vježbama ojačati mišiće trbuha, nogu i stražnjice.

Foto: fitnessmagazine.com

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!