Do utegnutih ruku uz 3 vježbe

vjezba

Za najbolje rezultate ove vježbe izvodite tri puta tjedno: svaku u tri serije po 15 ponavljanja. Uz uobičajeni kardio trening, uskoro nećete više imati problema s izgledom ruku.

Gornji dio leđa i ramena sadrže manje masnog tkiva od ostatka tijela, što znači kako je ove dijelove tijela lakše utrenirati. Redovitim vježbanjem ćete brže stići do željenih rezultata, vaše će tijelo izgledati bolje, riješit ćete se viseće kože, a vaše će se držanje popraviti.

Ekstenzija u laktu

Najpopularnija vježba za tricepse (mišić na stražnjoj strani nadlaktice) je ekstenzija u laktu s bučicama. Stanite s nogama u širini ramena, nagnite se unaprijed i savinite koljena. Leđa držite ravnima.U svaku ruku primite bučicu tešku kilogram ili dva i postavite ih ispod ramena. Važno je da laktove "zalijepite" za trup – oni se ne smiju odvajati od vašeg tijela.

Stisnite trbušne mišiće i ispravite ruke unatrag, sve dok ne budu ispružene. U ovoj se poziciji zadržite dvije sekunde i vratite se u početni položaj.

Napravite tri serije po 15 ponavljanja.

Vježba

Potisak za ramena s bučicama

U svaku ruku primite bučicu tešku kilogram ili dva te stanite s nogama u širini ramena. Bučice primite tako da vam palac pokazuje prema naprijed. Podignite obje ruke do razine ramena, zadržite se u ovom položaju dvije sekunde i zatim bučice podignite iznad glave. Ovaj bi pokret trebao biti tečaj, bez trzaja.

Bučice spustite do ramena, a zatim ih ponovno podignite iznad glave.

Napravite tri serije po 15 ponavljanja.

Vježba

Zgib na podu

Lezite na pod ispod čvrsto pozicionirane šipke. Koljena savinite pod kutem od 90 stupnjeva, a stopala zadržite na tlu. Primite šipku u širini ramena i podignite se snagom ruku, udišući, sve dok vam prsa ne dotaknu šipku.

Polako se spustite u početni položaj, izdišući.

Napravite tri serije po 15 ponavljanja.

Vježba

... i ne zaboravite nas lajkati na Facebooku. Nije obavezno, ali je lijepo od vas! :)

K. Pužar
Foto: Oxegenmag.com, Womenshealthmag.com

 Prati nas na Viber Public Chatu!