Evo što zapravo treba raditi da biste dobili "pločice" na trbuhu

Shutterstock 283874180

Ako do ljeta baš jako želite doći do pločica, trebate znati da nije baš tako lako

Ipak postoji nekoliko stvari koje možete raditi kako biste ubrzali proces. 

1. Smanjite unos alkohola

Stručnjaci kažu da ćete ovime ubrzati rezultate jer većina alkoholnih pića ima veliku količinu kalorija, a i kad ste mamurni vjerojatno imate i upitne odluke kad je hrana u pitanju. 

Zašto je tako teško izgubiti kilograme kada napunite 40 godina?

2. Kombinirajte HIIT i LISS tjelovježbu

HIIT je kratica za High Intensity Interval Training. Izmjenjuju se kratkotrajni intervali visokog intenziteta s manje intenzivnim intervalima. LISS je stacionirano stanje niskog intenziteta.  Ovakve tjelovježbe fokusiraju na održavanju istog broja otkucaja tokom čitavog treninga. 

3. Vježbajte svugdje!

U svom "arsenalu" imajte spremne tjelovježbe koje možete odraditi bilo kada i bilo gdje - na odmoru, kod kuće... 

Muči vas debljina i/ili dijabetes? Preuzmite kontrolu nad svojim zdravljem!

4. Kvalitetno jedite

Ovo izgleda kao logična stvar, no nije na odmet ponoviti. Pripazite kad ne jedete ugljikohidrate, jer će vam tijelo tražiti nadomjestak, recimo prerađevine. To je taj "instinkt za preživljavanje" koji se javlja u tijelu. 

5. Smanjite postotak masti u tijelu

Kako bi se mišići vidjeli morate smanjiti masti. Postotak varira od osobe do osobe. Kod žena taj indeks masti između 16-25, a mišići će se vidjeti najbolje između 16 i 20. 

6. Pronađite tjelovježbu koju volite

Ne volite teretanu? Mrzite trčanje? Uvijek postoji alternativa. 

Foto: Shutterstock

N.C.

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!