Fitness izazov: zaboravite na siječanj, prosinac je mjesec za vježbu!

Vježbanje vježba  prosinac božić fitness istezanje shutterstock 284911247

Umjesto uživanja u svim božićnim delicijama bez razmišljanja o sutra, već danas prihvatite fitness izazov i uđite u formi u 2016.!

Prosinac nije mjesec za vježbanje, već je to mjesec za uživanje u božićnim delicijama. S druge strane, siječanj se gleda kao mjesec odluka pa se onih par dodatnih kilograma odlučno skida prva dva tjedna siječnja.

Ali, rijetko se itko uspije držati odluka. Zbog toga, pridružite se fitness izazovu već u prosincu.

Odredite koji je od ova tri fitness izazova za vas najbolji i započnite s vježbanjem odmah danas, i budite sigurni da ćete zablistati na novogodišnju noć.

1. Fitness izazov

Prvi fitness izazov za prosinac 2015. traži od vas da svaki tjedan vježbate na steperu. Vježbe polako postaju teže, a trebale bi se ponavljati barem pet dana u tjednu. 

Prvi tjedan trebate s lijevom i desnom nogom po 20 puta podići se i spustiti sa stepera. U drugom tjednu taj broj se povećava na 30 te se dodaje vježba koja zahtjeva da kada ste na steperu, podignete još i koljeno suprotno onoj nozi s kojom ste se popeli na steper. 

Na primjer, ako se podižete na steper s lijevom nogom, desno koljeno ćete podići u zrak. Ovu vježbu potrebno je ponoviti 10 puta za svaku nogu. 

Treći tjedan potrebno je ponavljati ove dvije vježbe, no jednostavni step povećavate na 40, dok step s podizanjem koljena u zrak ponavljate 20 puta za svaku nogu. Također, dodaje se još jedna vježba koja je slična vježbi s podizanjem koljena, no potrebno je suprotnu nogu ispraviti vodoravno. Ovu je vježbu također potrebno ponoviti 10 puta za svaku nogu. 

Zadnji tjedan vježbanja na steperu se ne dodaju nove vježbe, već se se samo povećava broj njihova ponavljanja. 

2. fitness izazov

Drugi izazov osigurava da ćete do kraja vježbanje moći obući svoju crnu haljinicu za novogodišnju proslavu. On uključuje vježbe izdržaja, odnosno dasku, penjanje na planinu, sklekove, skakanje na mjestu, tzv. marince, odnosno skokove, mostove i iskorak. 

Iako je puno zahtjevniji od prvog izazova, osigurat će vam da i onaj kolač viška istopite.

Do kraja mjeseca, sve ove vježbe koje se čine zahtjevnima na početku, moći ćete bez problema odraditi i to čak 60 puta za svaku vježbu.     

 

3. fitness izazov

Trećem izazovu cilj je ojačati stražnjicu do Božića, a vježbanje započinje odmah danas. Za početak potrebno je napraviti 40 čučnjeva, a svaki dan se broj čučnjeva povećava za pet. Dan prije Badnjaka radit ćete 85 čučnjeva, a ako vam se ovaj izazov svidi, nastavite s vježbanjem sve do Nove godine.

Novogodišnju odluku donesite prije Nove godine i budite sigurni da ćete se tada nje i pridržavati!

Pročitajte više o pravilnom vježbanju step aerobika i pogodnostima ove idealne tjelesne aktivnosti

Također, ne zaboravite se okušati i u već dobro znanom, izazovu daske.

Gabriela H.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!