Muku mučite s velikim grudima? Uz ovih 5 vježbi smanjite ih prirodnim putem

velike grudi, vjezbe za smanjivanje grudi

Budući da su grudi uglavnom građene od masnog tkiva, moguće je postići manje raskošnu figuru i bez odlaska „pod nož“. Da biste se učinkovito riješili neželjenih masnoća usvojite zdrave prehrambene navike i redovito izvodite ove vježbe.

Protiv genetike se ne može, pa ako vas je majka priroda obdarila putenošću budite joj zahvalni na tome. Međutim, ponekad u pitanju mogu biti hormonalne promjene zbog kojih grudi neočekivano narastu ili ste nabacili višak kilograma – ne zaboravite da su grudi masno tkivo i svaki višak kilograma vidi se i na njihovoj veličini.

Odlučite se za redovitu tjelovježbu želite li smanjiti grudi prirodno i bez ikakvog rizika. Postoje vježbe koje pomažu uklanjanju viška masnoća i podizanju tonusa mišića u području prsnog koša. Kombinacija kardio-treninga i treninga s utezima je idealna jer istodobno pomaže da se grudi smanje, ali ne opuste. Važno je znati da ovim vježbama nećete pasti s F košarica na B, ali i najmanji pomak olakšat će bolove u leđima i nelagodu zbog stalnih pogleda.

1. Krenite na brzo hodanje

Brzo hodanje je aktivnost između hodanja i trčanja – dakle, daje vam najbolje od obje vježbe. To je vrlo učinkovita vježba za skidanje masnoća što znači da će se i vaše grudi smanjiti. Još je bolje ako tijekom hodanja žustro naizmjenično savijate ruke u laktima – kao da radite s malim utezima. Tako ćete poboljšati tonus ruku, ramena i osobito prsnih mišića.

Grudi su vam obješene? Odmah prestanite raditi ove stvari!

2. Plivajte

Plivanje je izvrstan oblik vježbanja za svakoga jer je zabavno i niskog intenziteta. Svi pokreti ruku koje izvodite dok plivate pomažu jačanju prsnih mišića. Budući da je plivanje oblik kardiovaskularnog vježbanja, ono pomaže ubrzati vaš metabolizam što dovodi do sagorijevanja masti na cijelom tijelu.

3. Bavite se veslanjem

Ovaj oblik vježbanja omogućit će vam da postignete manje renesansnu figuru i da dođete u dodir s prirodom. Dok veslate vaši prsni mišići rade punom parom, a to znači manje grudi – baš kao što ste željeli. Ako baš i niste ljubitelj vode veslati možete i u teretani na spravi koja se zove ergometar.

Savjeti za lijepe grudi i dekolte

4. Radite sklekove

Možda najbolje vježbe za grudi su sklekovi. Idealne su svakoga, bez obzira želite li manje ili veće grudi. Kad radite na smanjivanju grudi sklekovi će vam pomoći da ostanu čvrste. Također, sklekovi pomažu jačanju tonusa mišića ruku, ramena i leđa.

5. Radite vježbu „propadanja“

Za ovu vježbu koja također učinkovito smanjuje dojke postoji posebna sprava u teretani, a kako na njoj vježbati pokazat će vam trener. Važno je upamtiti nekoliko stvari koje trebate činiti da biste postigli željeni rezultat: zaustavite se u trenutku kad su vam nadlaktice paralelne s podom, a ramena u neutralnom položaju. Ponovite 5 serija po 5 ponavljanja.

Nije naodmet naglasiti da bez zdrave prehrane neće biti rezultata – samo kombincija redovite tjelovježbe i izbalansiranih obroka mogu vas dovesti do željenog cilja.

Smanjenje i podizanje dojki liposukcijom i laserskom lipolizom

M. R. S.

Foto: Shutterstock

 

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!