Što svaka torba za teretanu mora sadržavati?

torba za teretanu, teretana, fitness, vjezbanje

Stvari koje su vam potrebne stavite u torbu noć prije – tako ćete se pripremiti na vrijeme i “obvezati se” na trening.

Kada se ujutro žurite na posao, ona će već biti spremna. Vježbanje će vam biti lakše i učinkovitije s par potrepština, a ujedno ćete se pobrinuti za svoj izgled.

1. Osnovno što trebate je odjeća u kojoj ćete vježbati: trenirka, tajice, hlačice, majice, sportski grudnjak ili top. Sami procijenite trebaju li vam dugi rukavi ili top bez rukava. Ako planirate duži trening, ponesite rezervnu majicu. Nemojte vježbati u običnom grudnjaku jer za vrijeme intenzivne fizičke aktivnosti grudi trebaju više potpore. Noseći krivi grudnjak, možete uzrokovati prijevremeno opuštanje.

ručnik i voda za teretanu2. Nosite posebne tenisice za teretanu. Svaki fitness ili aerobic studio ima svoja pravila, no ona sto posto uključuju zasebne tenisice za vježbanje. Dakako, one bi trebale biti prikladne za vrstu tjelovježbe kojom se bavite. Nemojte vježbati u starkama jer one ne pružaju potporu vašem stopalu i ne amortiziraju korake pri trčanju. Također se savjetuju visoke tenisice koje će zaštititi gležnjeve.

3. Voda, voda, voda! Obavezno nosite bočicu vode sa sobom. Fitness centri imaju u ponudi neki oblik vode, sokova ili proteinskih napitaka.

4. Ne zaboravite ručnik. Prvo pravilo higijene teretana nalaže da sebe i druge zaštite od bakterija. Kada vježbate na nekoj spravi, počistite površinu za sobom, nemojte ju ostaviti mokrom. Većina teretana u svakom kutu ima dezinfekcijsko sredstvo koje se nanosi raspršivačem i obriše.

5. Ponesite higijenske maramice i dezodorans. Ako se ne želite tuširati u svlačionici, obrišite znoj vlažnom higijenskom maramicom i dezodoransom neutralizirajte miris kojeg urokuju bakterije razgradnjom znoja.

6. Rukavice za vježbanje. Poneke sprave i utezi ostavljaju žuljeve na nježnoj koži dlanova, kojih se ne možete riješiti tjednima. Osigurajte se unaprijed i uložite u par rukavica za teretanu.

7. Ponesite glazbu sa sobom. Napunite mp3 player svojom omiljenim pjesmama brzog tempa stvorenog za vježbanje kako bi se motivirali i stvorili ugodnu atmosferu.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!