Video: 5-minutni trening za sagorijevanje kalorija

trening

Trening se sastoji od ukupno pet vježbi, a na vama je da napravite što više ponavljanja možete u razdoblju od 50 sekundi.

Ako ste kratki s vremenom i nemate na raspolganju "normalnu minutažu" za trening, odradite ovaj petominutni, kojim ćete itekako sagorjeti kalorije! Vježbe se koncentriraju na donji dio tijela - noge, guzu i bedra, a donosi ih Woman's Health Mag.

Trening se sastoji od ukupno pet vježbi, a na vama je da napravite što više ponavljanja možete u razdoblju od 50 sekundi. Slijedi odmor od deset sekundi i prelazite na sljedeću vježbu! S obzirom da se radi o maksimalnom broju ponavljanja unutar ogranienog razdoblja, dobro obratite pozornost na način izvođenja vježbi. Prvi trening odradite sporije izvodeći svaki pokret, kako ne biste svaku vježbu "krivo naučili".

1. vježba: Most

Klasično podizanje stražnjice - ako vježbu želite učiniti težom, podignite lijevu nogu, a nakon 25 sekundi promijenite nogu. Ujedno ruke držite ispruženima i spojenima ispred sebe.

2. vježba: Zamahivanje bučicama

Ako želite vježbu učiniti težom, uzmite teže bučice.

3. vježba: Čučanj-naklon

Naizmjence se spuštajte u čučanj-naklon, u spuštenim rukama držeći bučice. Ako želite vježbu učiniti težom, uzmite teže bučice.

4. vježba: Niski sumo-čučanj

Noge držite široko i spustite se u duboki čučanj. Na prsima držite bučicu. Ako želite vježbu učiniti težom, uzmite težu bučicu.

5. vježba: Skok-čučanj

Iz dubokog čučnja skočite u zrak. Rukama snažno zamahnite iza sebe.

Video treninga pogledajte OVDJE.

K.P.

 Prati nas na Viber Public Chatu!