Video: Do ravnog trbuha za 5 minuta dnevno

cat deleey self.com

Trener Joshua Lipsey složio je program za vježbe svih trbušnih mišića koje će vam osigurati uži struk, ravniji trbuh i sjajnu definiciju! Vrijedi svake kapljice znoja.

Ako su vam dosadili klasični trbušnjaci, a ne želite se odreći svog treninga trbušnih mišića (ljeto je ipak iza ugla), donosimo vam pravo osvježenje. Trener Joshua Lipsey složio je program za vježbe svih trbušnih mišića koje će vam osigurati uži struk, ravniji trbuh i sjajnu definiciju! Vrijedi svake kapljice znoja...

Za najbolje rezultate izvodite svih pet vježbi nakon svog uobičajenog treninga. Prvu vježbu polu-škarice izvodite deset puta, približavanje koljena i lakta u položaju mosta 12 puta, trbušnjak s rotacijom 20 puta, škarice na boku 15 puta, podizanje kukova u stranu 15 puta te "prosjačku dasku" 15 puta. Lipsey je predvidio kako će vam za ovaj trening biti dovoljno pet minuta, no početnicima će sigurno oduzeti više vremena. Video pogledajte OVDJE.

Sretno!

K.P.
Izvor: Self.com

 Prati nas na Viber Public Chatu!