Vježbe s kojima se možete istegnuti, a da ni ne izađete iz kreveta

Vjezba12 roa 171215

"Ulijenili” ste se za blagdane, izležavate se do mile volje, ostajete cijeli dan u pidžami... Jutarnje vježbanje naizgled se ne uklapa u to, ali postoji rješenje - lagano istezanje u krevetu.

"Mnogi od nas nisu jutarnji tipovi, no skupite li snage da, nakon što otvorite oči, napravite nekoliko jednostavnih vježbi, osjećat ćete pozitivne učinke cijeli dan. Jutarnje vježbanje potiče metabolizam pa se time povećava i energetska potrošnja. Tijekom i nakon vježbanja u tijelu se luči endorfin, takozvani hormon sreće pa vježbanje smanjuje stres i poboljšava raspoloženje", kaže Dora Puljić, članica stručnog trenerskog tima Biotreninga, voditeljica programa Boutique fitness factoryja i studentica Kineziološkog fakulteta u Zagrebu.

Dodaje kako bismo se ujutro trebali posvetiti sebi jer nam užurbanost i obaveze u kasnijim satima to ne dopuštaju. Stoga je najbolje dan započeti zdravim navikama, a uza zdrav doručak, vježbanje je najbolji način za to, ističe Dora Puljić preporučujući set jednostavnih vježbi koje ne iziskuju mnogo truda i vremena, a pomažu da cijeli dan budemo puni energije.

Povlačenje koljena na prsa

Ležite na leđima podignute glave i pruženih nogu, povlačite naizmjenično jednu pa drugu natkoljenicu na prsa, povlačeći koljeno objema rukama. Ponovite 10-15 puta sa svakom nogom.  

Pretklon na ispružene noge

U sjedećem položaju ispružite noge ispred tijela i ruke podignite u uzručenje (ispružene ruke). Napravite pretklon na noge tako da prsa primičete koljenima, a dlanovima pokušavate dotaknuti stopala. Ponovite vježbu 10-15 puta. 

Ostale vježbe pogledajte u novom, siječanjskom broju magazina Moje zdravlje sa 100 stranica dobrih i zdravih ideja       

I.V.

Foto: Robert Anić/Pixsell   

 Prati nas na Viber Public Chatu!